ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس تداوم توزیع شیر مدارس خراسان رضوی در سال آینده شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی چرا زوجین اغلب بعد از ۸ سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند؟
سرخط خبرها

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۸ فروردین؛ بهبودی و ترخیص ۱۱۱۳۳ بیمار مبتلا به کرونا در کشور

  • کد خبر: ۲۲۰۹۶
  • ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
آخرین آمار کرونا در ایران تا ۸ فروردین؛ بهبودی و ترخیص ۱۱۱۳۳ بیمار مبتلا به کرونا در کشور
به گفته سخنگوی وزارت بهداشت ۲۸۹۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.
به گزارش شهرآرانیوز، دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: بر اساس یافته‌های قطعی آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، ۲۹۲۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و در مجموع، تعداد بیماران مبتلا شده به کووید ۱۹ در کشور تا ۸ فروردین ۱۳۹۹ در کشور به ۳۲۳۳۲ مورد افزایش یافت.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون ۱۱۱۳۳ نفر از بیماران مبتلا به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز از وجود ۲۳۷۸ نفر در کشور محروم شده ایم.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: ۲۸۹۳ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

افراد سالم، مشکوک و مبتلا به کووید ۱۹ حتما وضعیت خود را در سامانه salamat.gov.ir ثبت کنند تا در صورت نیاز مورد
مراقبت و درمان قرار گیرند.

جهانپور در ادامه افزود: از امروز طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به صورت جدی و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط آغاز شده که در فاز اول تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و در صورت نیاز، قابل تمدید خواهد بود.
 
آخرین آمار کرونا در ایران تا ۸ فروردین؛ بهبودی و ترخیص ۱۱۱۳۳ بیمار مبتلا به کرونا در کشور
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->