آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول بدون تفریح، «زن» افسرده و «خانواده» مختل می‌شود اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تعداد مسافران در مبادی ورودی خراسان رضوی با علائم کرونا به ۱۶۳۵ نفر رسید

  • کد خبر: ۲۲۱۰۷
  • ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
تعداد مسافران در مبادی ورودی خراسان رضوی با علائم کرونا به ۱۶۳۵ نفر رسید
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: با اجرای طرح بازرسی سلامت در مبادی ورودی و خروجی این استان تاکنون هزار و ۶۳۵ مسافر مبتلا به علایم اولیه کرونا شناسایی شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی احمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح بازرسی سلامت در مبادی ورودی و خروجی شهرهای خراسان رضوی از ۲۵ اسفند پارسال در ۵۱ پایگاه سنجش اجرا شده است.

وی ادامه داد: طی این مدت سرنشینان ۲۵۱ هزار و ۷۹۸ دستگاه خودرو مورد ارزیابی سلامتی و تب‌سنجی قرار گرفتند.

وی گفت: ۶۷۹ هزار و ۱۳۶ مسافر سرنشین این خودروها غربالگری و پایش سلامت شدند که از این تعداد هزار و ۶۳۵ نفر دارای علایم اولیه بیماری کرونا و تب‌دار بودند لذا به مراکز درمانی و بیمارستان هدایت شدند.

احمدی افزود: در اجرای این طرح ۸۶۰ داوطلب و ۲۸۳ نفر از کارکنان، مشارکت فعالانه و شبانه‌روزی داشتند و ۲۰ دستگاه آمبولانس، ۲۷ خودروی کمک‌دار امدادی و ۳۵ خودرو سبک نیز از جمله خودروهای فعال در این طرح بودند. 

وی ادامه داد: از روز گذشته و مطابق دستورالعمل جدید تمامی مشخصات افراد دارای تب ثبت، کنترل و پیگیری می‌شود.

از ۳۰ بهمن ماه پارسال تا هشتم فروردین ماه امسال پنج هزار و ۴۳۷ بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند که چهار هزار و ۷۶۵ نفر آنان تاکنون بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شدند.  
تعداد جانباختگان بیماری کرونا در خراسان رضوی که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت بوده است ۱۸۵ تن اعلام شده که  ۱۲۹ تن از این جانباختگان مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.
افزون بر ۷۵ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی در قالب ۱۲ شهرستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۲۵ درصد دیگر جمعیت این استان زیرپوشش خدمات دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌جام، تربت‌حیدریه و نیشابور هستند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->