وزارت خارجه روسیه: از سال ۲۰۲۲ آماده مذاکرات صلح بوده‌ایم خراسان‌رضوی رتبه اول کشور را در شمار مراکز شبه‌خانواده دارد توییت نماینده سابق مجلس بریتانیا در حمایت از مردم غزه + عکس نخست وزیر رژیم صهیونیستی: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است قصد اسرائیل برای ممانعت از خروج مردان از رفح آیت‌الله علم‌الهدی: بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود | مدرسه، نقطه آغاز تربیت است صدور چک و ارائه خدمات ثبت احوال مشروط به ثبت اطلاعات شد اعمال قانون ۲۰۹۷ خودروی حادثه ساز و توقیف ۹۷ خودروی متخلف در مشهد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اینفوگرافی | همه چیز درباره تجمعات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری: چند نفر درباره پرونده باغ ازگل احضار شده اند عفو بین‌الملل از بایدن خواست که انتقال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند کنسروهایی که منفجر می‌شوند | شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه هشدار رئیس مجلس درباره تامین ارز دارو حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد هواپیمایی لوفت‌هانزا تعلیق پرواز‌ها به تهران را تا ۹ می (۲۹ اردیبهشت) تمدید کرد باز خوانی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران | صمیمانه از زحمات، از نجابت و از همّت کارگرانمان تشکر می‌کنم آغاز تعلیق دانشجویان حامی فلسطین از تحصیل در دانشگاه کلمبیای آمریکا مخالفت بن سلمان با کوچ اجباری فلسطینیان عملیات جدید حزب الله لبنان علیه مواضع رژیم صهیونیستی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

معاون مهندسی نزاجا: هیچ دشمنی توان نگاه چپ به مرز‌های ایران را ندارد

  • کد خبر: ۲۲۲۴۶۰
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
معاون مهندسی نزاجا: هیچ دشمنی توان نگاه چپ به مرز‌های ایران را ندارد
معاون مهندسی و پدافند غیر عامل نزاجا گفت: امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردمی، جایگاهی در دنیا دارند که هیچ دشمنی توان نگاه چپ به مرز‌های ایران را ندارد.

امیر سرتیپ دوم میسر ارجمندی در گفتگو با شهرآرانیوز به مناسبت سالروز ارتش جمهوری اسالامی ایران گفت: ۲۹ فروردین سالروز اعتماد تاریخ ساز امام راحل به این نیروی غیور و غیرتمند است. ارتش در هشت سال دفاع مقدس جانانه حماسه آفرید و با ایمان و اعتقادی راسخ و با بهره گیری از توانمندی، مهارت و دانش متخصصین خود در عرصه سازندگی و با استفاده از دانش بومی فرزندان غیور این مرز و بوم همواره در ارتقای توانمندی خود کوشید.

وی افزود: دستاورد‌های تجهیزاتی و تسلیحاتی ارزنده روز دنیا حاصل دسترنج خودباوری ارتشیان است، ارتش با به نمایش گذاشتن توانمندی تسلیحاتی و تجهیزاتی روز خود نه تنها در مقابل تهدیدات بیگانگان توان بازدارندگی و دفاعی ایجاد کرده، بلکه در سیاست‌های بین المللی دولتمردان ایران اسلامی نیز نقش آفرینی می‌کند.

معاون مهندسی و پدافند غیر عامل نزاجا ادامه داد: امروز به برکت وجود بدنه مومن، انقلابی و غیرتمند ارتش، این نیرو به عنوان یکی از مردمی‌ترین نیرو‌ها در کشور فعالیت و در همه عرصه‌ها در کنار مردم نقش آفرینی می‌کند. حضور ارتش و ارتشیان با روحیه‌های انقلابی و جهادی در عرصه‌های مختلف خدمت به مردم، نشان از مکتبی بودن و متکی بودن ارتش به ارزش‌های اسلامی دارد و غیورمردان ارتش با تاسی از سپهبد شهید صیاد شیرازی و شهدای والامقام ارتش راه آنها را ادامه می‌دهند.

سرتیپ دوم ارجمندی بیان کرد: ارتش امروز دارای دانش، تجربه، روحیه جهادی، توانایی بالا، متدین و کارآمد است و به عنوان افتخار ملت و ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف کارآمدی خود را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: نقش آفرینی ارتش در برابر فتنه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف همچون خاری در چشم آنهاست و امروز اتحاد و انسجام نیرو‌های مسلح کشور برای رفع توطئه‌ها و فتنه‌ها موجب عصبانیت دشمنان شده و وحدت همه جانبه ارتش و سپاه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی موجب دلگرمی دوستان و علاقمندان به ایران اسلامی شده است.

معاون مهندسی و پدافند غیر عامل نزاجا تصریح کرد: خودکفایی و خود اتکایی یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد ارتش جمهوری اسلامی ایران است، امروز خود کفایی در ارتش نهادینه شده و تمام نیاز‌های خود را در داخل کشور و با بهره‌گیری از توان صنایع داخلی تأمین می‌کنیم.

وی بیان کرد: امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردمی، جایگاهی در دنیا دارند که هیچ دشمنی توان نگاه چپ به مرز‌های ایران را ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->