مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار
سرخط خبرها

مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا

  • کد خبر: ۲۲۵۲۶۰
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا
تیم منتخب کاراته خراسان‌رضوی به عنوان نماینده ایران به ازبکستان اعزام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، منتخبان کاراته خراسان رضوی به عنوان نماینده ایران به مسابقات آسیای مرکزی اعزام شدند. رییس هیئت کاراته خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: مسابقات آسیای مرکزی از روز شنبه به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود که تیم منتخب خراسان رضوی با حضور ۳۶ ورزشکار راهی این رقابت‌ها شده که در رده‌های مختلف سنی به میدان می‌رود.

هادی امیری با بیان این که خراسان رضوی بر اساس نظر فدراسیون کاراته به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است، افزود: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان انجام می‌شود که ورزشکاران ما در کاتا و کومیته رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مبارزه می‌کنند.

همچنین در این دوره از رقابت‌ها که تیم‌های خیلی خوبی هم حضور دارند، مسابقات تیمی هم برگزار می‌شود که چند کاراته کار ملی پوش هم تیم منتخب خراسان رضوی را همراهی می‌کنند.

وی با بیان این که در این رقابت‌ها برنامه ارتقا داوری هم وجود دارد، افزود: بحث ارتقا داوری در حاشیه مسابقات آسیایی از اهمیت زیادی برخوردار است که برای همین ۴ داور خراسانی هم به این رویداد مهم اعزام شده اند.

هادی امیری با بیان این که هدایت تیم منتخبان خراسان رضوی بر عهده بنده است و مربیانی همچون گواه، صیامی، بابایی و برفر هم حضور دارند، اظهار کرد: این اتفاق برای اولین بار است که در کاراته خراسان رضوی رخ می‌دهد که تیمی به مسابقات آسیای مرکزی اعزام می‌شود. فرصت خوبی است که فدراسیون کاراته در اختیار ما قرار داده و تاج فیروز مدیر کل ورزش و جوانان استان هم در این مسیر حمایت خیلی خوبی از ما داشته است که جای تقدیر و تشکر دارد. 

وی در پاسخ به این سوال که فدراسیون کاراته بر چه اساسی خراسان رضوی را به عنوان نماینده ایران در این مسابقات معرفی کرده است، افزود: حقیت امر این است که کاراته خراسان رضوی در طی دو سال اخیر با تحولات خیلی زیادی همراه بوده است. ورزشکاران استان در مسابقات آسیایی و کشوری حائز مقام و مدال‌های مختلفی شده اند که بی سابقه بوده است. سال گذشته میزبانی مهمی در مشهد داشتیم. همه این عوامل باعث شد تا نگاه به کاراته خراسان رضوی تغییر کند و این فرصت در اختیار ما قرار گرفته است. امیدواریم در این رویداد مهم نتایج خوبی کسب کنیم و تجربه خوبی برای کاراته استان باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->