بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۲۳۶۹۵
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس
با انتقال امتیاز دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به احتمال زیاد حق امضاء و برخی اختیارات از مدیران دو باشگاه سلب خواهد شد و در مراحل بعد خریداران اقدام به انتخاب مدیران جدید خواهند کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فردا رسما با حضور آقای کیومرث هاشمی، وزیرورزش و جوانان و آقای سید احسان خاندوزی، وزیراقتصاد ودارایی مالکیت سرخابی‌ها انتقال داده خواهد شد و دو باشگاه پرهوادار فوتبال ایران واگذار خواهند شد. دولت در راستای جلوگیری از مشکلاتی که پیرامون کسب مجوز حرفه‌ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به وجود خواهد آمد و همچنین عمل به وعده‌های قدیمی در راستای واگذاری سهام‌های دو باشگاه ریشه دار به بخش‌های خصوصی و درنهایت مردم واگذاری را در اولویت برنامه‌های خود قرارداد تا دو باشگاه سرانجام به نقطه‌ای که از مدت‌ها قبل انتظارش می‌رفت، برسند.

با واگذاری قطعی این دو باشگاه به بانک‌ها و هلدینگ خلیج فارس این سوال به وجود آمده که مدیریت سرخابی‌ها در آینده تغییر خواهد کرد یا خیر؟! پاسخ به این سوال کاملا روشن و واضح است. بی تردید شرکت‌های خریدار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به سرعت در مسیرتغییرات قدم خواهند برداشت و مدیران معتمد خود را برمسند کار قرار خواهند داد.


بعد از پایان مراسم واگذاری پیش بینی می‌شود که فرایند سلب برخی اختیارات مدیران این دو باشگاه به سرعت انجام شده و حق امضاء از مدیران کنونی این دو باشگاه گرفته شود، اما اینکه خریداران در این نقطه از فصل که زمان آن چنانی تا پایان لیگ بیست و سوم باقی نمانده، تغییراتی در بدنه مدیریتی این دو باشگاه اعمال کنند بسیار بعید است، چون به نوعی بروز هرنوع تحولی در سطح مدیریت ممکن است منجر به ایجاد حواشی و تنش‌هایی در دو باشگاه شود و به همین دلیل بعید است تا پایان لیگ برتر به چارت مدیریتی این دو باشگاه دستخوش تغییرات شود و با همین کادر مدیریتی هر دو باشگاه به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

البته هم درویش و هم علی خطیر باید خود را آماده خداحافظی از این دو باشگاه کنند وفارغ از هرنتیجه‌ای مدیران آینده سرخابی افرادی خواهند بود که مورد وثوق اعضای هیات مدیره خریداران جدید باشند.

هرچند که مطالبه عمومی هواداران دو باشگاه از خریداران جدید این است که مدیرانی با درجه تاثیرگذاری بالا را بر مسند کار قرار دهند تا احیانا تصمیماتی اتخاذ نشود که درآینده موجب سقوط این دو باشگاه از بعد فنی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->