ناتوانی در صدور کارت امتحانات نهایی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | شدت بارش‌ها از روز یکشنبه کاهش می‌یابد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی، به مدرسه یا میزخدمت مستقر در نواحی آموزش‌وپرورش مراجعه کنند میدان امام علی (ع) به امام حسن (ع) بسته شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از سکه ولایت عهدی امام رضا(ع) در مشهد کشف ۴۰ کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حضور ۳۸۰ پزشک و پرستار در شهرستان‌های خراسان‌رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی حوزه سلامت مشهد برای مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از سیلاب بیش از ۴ هزار تماس با اورژانس مشهد درپی بارش باران‌های سیل‌آسا خسارت ۴۵ هزار میلیارد ریالی سامانه بارشی اخیر به بخش کشاورزی خراسان‌رضوی تاکنون (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بیش از ۳ هزار نفر از حوادث ناشی از بارندگی خراسان رضوی دچار حادثه شدند انگیزه ۲ معتاد برای قتل هولناک مرد ۶۰ ساله در مشهد چه بود؟ + عکس بررسی پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی بابت رتبه‌بندی و متناسب سازی حقوق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | احتمال ایجاد روان‌آب و سیلاب در مشهد + فیلم مصرف برق خانه را چگونه محاسبه کنیم؟ + نحوه محاسبه برای روزی که گِل قالی‌ها دوباره گُل شود! امروز (۲۹ اردیبهشت) بازدید از موزه‌ها رایگان است غفلت از حساب کشی، آدم را گرفتار حسابرسی دیگران می‌کند واکسیناسیون راهکار موثر در کنترل بیماری سرطان دهانه رحم 
سرخط خبرها

اعترافات مردی که همکارش را به کمک همسرش به قتل رساند

  • کد خبر: ۲۲۶۰۰۲
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
اعترافات مردی که همکارش را به کمک همسرش به قتل رساند
مردی که همکارخود را به قتل رسانده است، در بازجویی‌های پلیسی جزئیات جنایت را فاش کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در آخرین ماه سال گذشته زنی با مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس تهران تماس گرفت و درخواست کمک کرد. زن جوان از پیدا کردن شوهرش در حالی که نقش زمین بود.

به این ترتیب گروهی از امدادگران اورژانس راهی آدرسی شدند که زن جوان اعلام کرده بود. امدادگران با حضور در محل بوی گاز را استشمام کردند و با احتمال گاز گرفتگی تصمیم داشتند اقدامات درمانی اولیه را شروع کنند؛ اما همان ابتدا متوجه شدند کاری از دستشان برنمی‌آید، چون مرد جوان چند ساعت پیش جان خود را از دست داده بود. به این ترتیب موضوع مرگ این مرد که منصور نام داشت، به پلیس اعلام و تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد.

همسر منصور در بازجویی‌های اولیه به ماموران گفت: من شب گذشته خانه مادرم بودم و قرار بود همسرم امروز صبح دنبالم بیاید و با هم به خانه برگردیم. شوهرم دنبالم نیامد و هرچه زنگ زدم نه موبایلش را جواب داد و نه تلفن خانه را. برای همین خودم به خانه آمدم و او را بیهوش پیدا کردم. بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم، اما فایده نداشت.

در ادامه تحقیقات خانواده منصور با مراجعه به دادسرای جنایی گفتند: به نظرشان بعید است که فرزندشان بر اثر حادثه جان خود را از دست داده باشد، چون هوا آنقدر سرد نبود که بخواهد برای گرم شدن اجاق گاز را روشن کند.

به این ترتیب بازپرس جنایی که به همین موضوع شک کرده بود دستور ادامه تحقیقات را صادر کرد. سپس کارآگاهان دوباره محل حادثه را بررسی کردند و به شلنگ گازی برخوردند که ظاهرا یکی از نقاط نشت گاز بود. آنها در بررسی شلنگ به بریدگی برخوردند که احتمالا عمدی ایجاد شده بود.

در نهایت کارشناسان اعلام کردند پارگی بر اثر استهلاک نبوده و با جسم برنده ایجاد شده است. در این مرحله از تحقیقات زن جوان احتمال خودکشی همسرش را مطرح کرد، ولی در ادامه تحقیقات فرضیه خودکشی هم رد شد. ادامه تحقیقات نشان داد منصور با همکارش به نام کمال اختلافاتی داشت که ریشه آن حسادت کمال به موقعیت شغلی منصور بود.

بررسی‌های دقیق‌تر فاش کرد زن متوفی با دوست همسرش رابطه و تماس‌هایی داشت.

زن جوان در این مرحله از بازجویی‌ها گفت: من با همسرم اختلاف داشتم، او مرد خوبی بود، اما نمی‌توانستم تحملش کنم او آرام بود و همین با اخلاق من جور در نمی‌آمد. تا جایی که من می‌خواستم از او جدا شوم. در این بین همکار منصور خانه ما رفت و آمد داشت و فهمید من با همسرم مشکل دارم. یکبار که در حال رفتن به جایی بودم اتفاقی همکار شوهرم را در خیابان دیدم و او من سوار ماشینش کرد تا برساند. همان دفعه بود که کلید من در ماشینش جا ماند و هرچه تماس گرفتم او کلیدم را پس نداد.

این در حالی بود که بررسی‌ها نشان داد مرد حسود در شب حادثه از ساعت یک بامداد تا پنح صبح در حوالی خانه منصور بود. به همین دلیل او بازداشت شد و در بازجویی اولیه گفت: من مرتکب قتل نشدم. آن شب رفتم منصور را بکشم، اما کلید به قفل در نخورد و نتوانستم وارد شوم.

کمال در ادامه تحقیقات و بازجویی‌های مکرر راز قتل را فاش و اعتراف کرد: همسر منصور شرایط قتل شوهرش را برایم فراهم کرد و شب حادثه طبق هماهنگی که با هم کرده بودیم او به خانه مادرش رفت. من هم به خانه آنها رفتم و منصور را با تزریق آمپول به قتل رساندم و جوری صحنه سازی کردم که انگار گاز گرفتگی اتفاق افتاده است.

با این اعترافات مرد جوان، او و همسر مقتول تحت بازداشت موقت قرار گرفتند تا تحقیقات تکمیل شود.

منبع: سایت جنایی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->