تلاش آتش‌نشانان سه ایستگاه برای مهار آتش در یک واحد مسکونی سارقان ۱۰ میلیارد ریال طلا در سبزوار دستگیر شدند (۵ خرداد ۱۴۰۳) وزارت بهداشت: قیمت دخانیات در ایران بسیار پایین است قلیان اکسیژن چیست و چه تاثیری بر بدن می‌گذارد؟ ربودن مسافر جوان به‌خاطر تسویه‌حساب مالی در غرب تهران! رمزگشایی ۳۳۰ فقره سرقت در مشهد اسکان رایگان ۷ هزار و ۲۰۰ شرکت‌کننده در مراسم تشییع شهدای سانحه بالگرد در مشهد افزایش ۳۵ درصدی سفر به خراسان‌رضوی با خودروی شخصی (خرداد ۱۴۰۳) بهترین زمان مصرف قرص آهن چگونه می‌توان عادت استفاده از تلفن همراه قبل از خواب را ترک کرد؟ برنج شفته شده را چکار کنیم؟ | این اشتباهات باعث نرم‌تر شدن برنج می‌شود خانواده قربانیان تیراندازی مدرسه تگزاس، از اکتیویژن و سازندگان بازی Call of Duty شکایت کردند ماست یونانی چه تفاوتی با ماست‌های دیگر دارد؟ این سه غذای شگفت انگیز قلب شما را کوک می‌کنند چطور با سوگ جمعی کنار بیاییم؟ قتل ۳ برادر بابلی در شلیک مرگبار بر سر زمین زراعتی + عکس دستگیری عامل توهین به شهدا در اینستاگرام (۵ خرداد ۱۴۰۳) وزارت بهداشت قلیان اکسیژن را تایید کرد ارسال ماهانه پیامک اطلاعات بیمه‌ای به شاغلان کارگاه‌های مشمول قانون تأمین‌اجتماعی از ابتدای خرداد معاون وزیر بهداشت: مالیات سیگار چهار برابر افزایش یابد
سرخط خبرها

واژگونی خودرو در خواف خراسان رضوی ۵ مصدوم برجا گذاشت (۱۶ اردیبهشت)

  • کد خبر: ۲۲۶۱۷۲
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳
واژگونی خودرو در خواف خراسان رضوی ۵ مصدوم برجا گذاشت (۱۶ اردیبهشت)
مسوول اورژانس پیش بیمارستانی شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: واژگونی خودروی ۴۰۵ یکشنبه شب در این شهرستان پنج مصدوم به دنبال داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، عبدالرحمن مجددی با اعلام این خبر افزود: به دنبال وقوع این حادثه که در کیلومتر ۲ جاده خواف به رشتخوار به وقوع پیوست ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پنج مصدوم حادثه بعد از ارزیابی نخست توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف انتقال یافتند.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->