اعطای وام بلاعوض به خودرو‌های خسارت‌دیده از سیلاب مشهد تا سقف ۵۰ میلیون تومان رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر کشور در مشهد: در مراسم باشکوه تشییع شهدای خدمت در مشهد، حادثه سخت و تلخی نداشتیم سرانه فضای ورزشی روباز برای هر دانش‌آموز خراسان‌رضوی ۲۴صدم مترمربع است صادق زیباکلام و مدیرمسئول روزنامه جهان صنعت مجرم شناخته شدند (۷ خرداد ۱۴۰۳) نشانه‌های محبت‌ افراطی | چرا برخی افراد بیش از حد مهربان هستند؟ موج کوهستان چیست؟ | علت احتمالی سقوط بالگرد رئیس‌جمهور شهید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٧ خرداد ١۴٠٣) | تداوم گرما در استان تا سه‌شنبه اهدای عضو بانوی مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۷ خرداد ۱۴۰۳) مرد هزارچهره در مشهد دستگیر شد | عقرب زهرآگین پس‌از بی‌هوش‌کردن زنان، به آن‌ها تعرض می‌کرد + عکس تداوم حمایت گروه‌های مردمی و بسیج از سیل‌زدگان در خراسان رضوی ۳۰۴ ناظر در خراسان رضوی، حامی کودکان کار شدند گروه‌های جهادی در سیل مشهد چه کردند؟ ردپای کودک فروخته‌شده در پرونده همسرکشی مشهد پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در شرق کشور (۷ خرداد ۱۴۰۳) به چند دلیل با عجله غذا نخورید با خوردن آش ریواس، هزار و یک جور فایده به بدنتان برسانید | معجون سلامتی در دیگ خانگی! آیا پیاده‌روی پس از غذا خوردن به هضم غذا کمک می‌کند؟ طوفان در آمریکا ۱۱ کشته برجای گذاشت (۶ خرداد ۱۴۰۳) با یک ساعت پیاده روی چقدر وزن کم می‌کنید؟
سرخط خبرها

نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی

  • کد خبر: ۲۲۶۲۵۵
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی
مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان از امدادرسانی و اعزام بیماری که دچار سکته مغزی شده بود از طریق بالگرد اورژانس هوایی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمود ولایتی‌مقدم اظهار کرد: بانوی ۶۴ساله‌ای که با اختلال در راه‌رفتن و بی‌حسی اندام و با علائم سکته مغزی به اورژانس بیمارستان حضرت‌زهرا(س) فریمان مراجعه کرده بود و پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط کادر پزشکی بیمارستان، نیازمند به خدمات فوق‌تخصصی تشخیص داده شد، پس از پذیرش در بیمارستان قائم(عج) مشهد، درخواست آمبولانس هوایی برایش انجام شد.

دکتر ولایتی‌مقدم خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بیمار و نیازش به خدمات فوق‌تخصصی، امکان ارائه تمامی خدمات در بیمارستان‌ حضرت‌زهرا(س) فریمان میسر نبود و از طرفی انتقال بیمار با آمبولانس ممکن بود به او آسیب برساند و تأخیر در انتقال به بیمارستان مشهد را درپی داشته باشد؛ بنابراین با هماهنگی، از ظرفیت بالگرد اورژانس هوایی برای انتقال بیمار استفاده شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان تصریح کرد: استفاده از اورژانس هوایی، در سرعت انتقال و امدادونجات بیماران بدحال و مصدوم تأثیر بسزایی دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->