قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است
سرخط خبرها

مشارکت بیش از ۴۰ هزار نفر در پویش مشهد مهربان

  • کد خبر: ۲۲۶۶۴۳
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
مشارکت بیش از ۴۰ هزار نفر در پویش مشهد مهربان
از ابتدای آغاز پویش «مشهد مهربان» تا به امروز بیش از ۴۰ هزار نفر مشهدی در این پویش شرکت کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز برگزاری پویش «مشهد مهربان» در شهرمان دیگر یک پویش گذرا و یک اتفاق نمادین نیست، بلکه این پویش در حال تبدیل شدن به یک سنت در شهر امام مهربانی‌هاست تا همدلی مجاوران حضرت رضا (ع) برای آزادی زندانیان مالی جرایم غیرعمد به اوج خود برسد و بسیاری از کسانی که به دلایل مالی در بند هستند بتوانند از این فرصت برای نوسازی زندگی‌شان در کنار خانواده بهره‌مند شوند. هر ساله پویش «مشهد مهربان» در ایام ماه مبارک رمضان و در سالروز ولادت کریم اهل بیت (ع) آغاز و چند روزی ادامه دارد، اما پویش امسال از روز ولادت امام حسن (ع) آغاز و قرار است تا روز میلاد حضرت رضا (ع) ادامه یابد.

 قرار است در صورت استقبال مردمی زمینه تمدید این پویش تا روز عید غدیر خم هم فراهم شود. در همین مدتی که از برگزاری فصل چهارم این پویش می‌گذرد شاهد استقبال خوب مردم مشهد بوده‌ایم، به طوری که بنا بر اعلام معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تا به امروز بیش از ۴۰‌هزار نفر در پویش «مشهد مهربان» مشارکت داشته‌اند.

مهدی ابراهیمی در گفتگو با شهرآرا درباره اجرای پویش «مشهد مهربان» گفت: امسال شاهد برگزاری چهارمین فصل این پویش با هدف آزادی زندانیان مالی جرائم غیرعمد هستیم. در دوره سوم این پویش در مجموع ۲۳ هزار نفر مشارکت داشتند.

پیش‌بینی استقبال ۱۰۰ هزار نفری

وی افزود: پویش امسال نیز به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع) از نیمه ماه مبارک رمضان آغاز شده و براساس برنامه‌ریزی قرار است این پویش تا دهه کرامت و روز میلاد امام رضا (ع) ادامه داشته باشد. در صورت استقبال مردم این پویش تا دهه ولایت و روز عید غدیر خم هم تمدید خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم مشهد از برگزاری این پویش گفت: پیش‌بینی می‌شود که استقبال ۴۰ هزار نفری فعلی، در پایان پویش به مشارکت ۱۰۰ هزار نفری برسد.

وی با تأکید بر اینکه هدف اصلی از برگزاری این پویش ایجاد همدلی بین مردم شهر امام رضا (ع) است، ادامه داد: در راستای افزایش مشارکت مردمی در دهه کرامت امسال و در حاشیه تمام رویداد‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی بستر لازم برای این پویش هم فراهم می‌شود تا عموم مردم بتوانند در آن مشارکت داشته باشند. همچنین با مساجد و مدارس با محوریت شورای اجتماعی محلات برای مشارکت مردم در این پویش ارتباط‌گیری شده است.

ابراهیمی افزود: شهروندان مشهدی می‌توانند برای مشارکت در این پویش خیرخواهانه عدد یک را به شماره ۱۰۰۰۱۰۸ ارسال کنند تا راهنمایی لازم برای حضور در این پویش را دریافت کنند.

وی تأکید کرد: همچنین برای افزایش مشارکت مردمی در این پویش از چهره‌های مختلف شهر استفاده شده و کار‌های اطلاع‌رسانی با حضور این چهره‌ها نظیر ساخت موشن، کلیپ و نماهنگ انجام شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->