مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد
سرخط خبرها
آپدیت جدید توئیتر حاشیه‌ساز شد

اضافه شدن اخطار بررسی حقیقت به توئیت‌های انتخاباتی ترامپ

  • کد خبر: ۲۸۰۸۲
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
اضافه شدن اخطار بررسی حقیقت به توئیت‌های انتخاباتی ترامپ
وب‌سایت توئیتر در آپدیت جدید خود، امکان بررسی صحت خبر را در توئیت‌های مشکوک به دروغ در اختیار کاربر گذاشته که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، هم از این موضوع در امان نمانده است.
به گزارش شهرآرانیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اخیرا در توییتی اعلام کرد که یکی از مرسوم‌ترین شیوه‌های رای دهی در آمریکا یعنی رای دادن از طریق پست بی اعتبار است. او اعلام کرده بود امکان دستکاری در آرا و جعل رای در این شیوه بسیار زیاد است.


اضافه شدن اخطار بررسی حقیقت به توییت‌های انتخاباتی ترامپ


اما توییتر در زیر این توییت‌ها علامت اخطار قرار داد و کاربران را دعوت به خواندن مطالب مهم و واقعیت درباره رای دادن از طریق پست کرد. این موضوع عصبانیت ترامپ را به همراه داشت و او مطابق انتظار در توییتی دیگر به توییتر حمله کرد و آن‌ها را به دخالت در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا متهم کرد.


اضافه شدن اخطار بررسی حقیقت به توییت‌های انتخاباتی ترامپ


ترامپ در دنباله توییت خود نوشت این اقدام توییتر نقض آزادی بیان است و به عنوان رئیس جمهور، اجازه این کار را به توییتر را نخواهد داد. بایذ دید آیا توییتر ترامپ را از سرویس جدید خود مستثنی خواهد کرد یا این روند ادامه خواهد داشت.



منبع: TechCrunch
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->