تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟ مالکیت سرخابی‌ها تعیین تکلیف شد
سرخط خبرها
با تصمیم مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا:

رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۱ در آذرماه برگزار می ‌شود

  • کد خبر: ۲۸۹۶۳
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۱ در آذرماه برگزار می ‌شود
با تصمیم مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا، رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در آذرماه برگزار می‌شود. این موضوع می‌تواند به منزله تعویق جام ملت‌های آسیا تا سال ۲۰۲۱ باشد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسابقات فوتسال قهرمانی قاره آسیا قرار بود اسفند ماه ۱۳۹۸ برگزار شود که به خاطر شیوع ویروس کرونا، این بازی ها به مرداد ۱۳۹۹ موکول شد. باتوجه به شرایط کشورها برای آماده سازی و فرصت کم باقیمانده تا این مسابقات، ایران درخواست داد جام ملت های فوتسال آسیا از مرداد به آذر یا بهمن و اسفند ۱۳۹۹ موکول شود.

 

این در حالی است که به گفته دبیر کل فدراسیون فوتبال امارات، مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا در ماه دسامبر (آذرماه) برگزار می شود و بنابراین شاهد جام ملت های آسیا در این ماه نخواهیم بود.

 

محمد عبدالله هزام الظاهری در این خصوص گفت: «طبق توافق با AFC مقرر شد از تاریخ ۲ تا ۱۳ دسامبر ۲۰۲۰ (۱۲ تا ۲۳ آذر) مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا به میزبانی امارات برگزار شود.»

 

به این ترتیب در صورتی که AFC با درخواست ایران برای تغییر تاریخ جام ملت های فوتسال آسیا موافقت کند، این بازی ها قطعا به ابتدای سال ۲۰۲۱ یعنی بهمن یا اسفند موکول خواهد شد.

 

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->