عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت  اخذ پروانه تخصصی روانشناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه جاده‌های خراسان‌رضوی بارانی و لغزنده است | کاهش دید افقی در محور تربت‌جام_صالح‌آباد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) این فرودگاه در ۳۰ سال گذشته هیچ باری را گُم نکرده است! آب نیسان چیست؟ + روش تهیه، خواص و ادعیه هدیه ۴۰۰هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + شرایط و نحوه دریافت بُن مرگ پدروپسر مشهدی براثر برق‌گرفتگی آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ابتلا به سرطان‌های گوارش با مصرف مایعات داغ و غذا‌های فرآوری شده بهترین راه‌های پیشگیری از عفونت لثه کوتاه درباره جشن‌های نوظهور به عنوان سنت‌های جدید خانواده‌ها کدام غذا‌ها و ویتامین‌ها در کاهش یبوست تاثیر دارند؟ آماده‌سازی ۳ مکان جدید برای ساماندهی انبار‌های ضایعات در مشهد مشهد نیازمند افزایش تعداد مراکز «شلتر» با استفاده از ظرفیت‌های غیردولتی است
سرخط خبرها

کشف انبار بزرگ احتکار در سبزوار +عکس

  • کد خبر: ۳۶۷۶۳
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
کشف انبار بزرگ احتکار در سبزوار +عکس
یک انبار بزرگ احتکار موادغذایی به ارزش حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال صبح امروز در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار،  علی امید بخش روز پنجشنبه با بیان این مطلب افزود: عمده تخلف این انبار مواد غذایی اعلام نکردن موجودی کالا در سامانه جامع انبارها بوده است.


وی اضافه کرد: پس از بررسی ها با هماهنگی دادستان و نیروی انتظامی شهرستان، انبار مورد نظر مورد بازدید و بازرسی قرار گرفت که از آن ۲۰ هزار بسته ماکارونی و پنج هزار بسته دستمال کاغذی و سایر اقلام غذایی کشف شد.


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: روز گذشته نیز یک انبار احتکار محموله سیمان در سبزوار کشف شد و پرونده فرد متخلف پس از تنظیم گزارش بازرسی، برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.


امیدبخش افزود: واحدهای بازرسی و نظارت سبزوار به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده‌های دامی نظارت دارند و با تخلفات برخورد می‌کنند و سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.


۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۲ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارد.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

 



منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->