عملیات گسترده هلال احمر در سطح استان خراسان رضوی تسویه ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی تامین اجتماعی سازمان برنامه و بودجه اجرای قانون همسان‌سازی بازنشستگان را به تاخیر نیندازد اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های اصفهان درباره «توماج صالحی» آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران در جاده‌های خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمال وقوع سیل و صاعقه در ۷ استان کشور (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| پیکر هشتمین جانباخته سیل در خراسان رضوی پیدا شد فرماندار نیشابور: تا کنون هیچ خسارت جانی ناشی از سیل گزارش نشده است| برآورد خسارت ۲ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریالی در این شهرستان (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام محور‌های مسدود در خراسان رضوی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنترل کامل انتظامی و امنیتی در منطقه سیل زده سیدی مشهد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) قصاص؛ مجازات تصادف فوتی بدون گواهینامه است؟ شاهدان دروغگو در دادگاه| آیا مجازات شهادت کذب بازدارنده است؟ بارش شدید باران در شهر‌های خراسان رضوی | محور درگز-کلات مسدود شد افزایش ۳ برابری بارش‌های مشهد نسبت به سال گذشته| آب سد‌های مشهد ۶ درصد افزایش یافت (۲۷ اردیبهشت) اکران تصاویر مشاهیر به مناسبت دهه ادب و حماسه در مشهد خسارت سیلاب به بدنه و لایه‌های زیرین محوطه تاریخی یاریم تپه درگز (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بارش شدید باران در خراسان رضوی | احتمال سیلابی شدن مجدد مسیرها (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردردهای میگرنی دومین عامل ناتوانی بشر در جهان است| عضویت ایران در انجمن جهانی سردرد تعطیلی محور‌های گردشگری، تفریحی و بوم‌گردی مشهد تا روز دوشنبه
سرخط خبرها

برگزاری سومین کنگره جهانی قلب در مشهد

  • کد خبر: ۴۳۷۲
  • ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
برگزاری سومین کنگره جهانی قلب در مشهد
سومین کنگره جهانی قلب با همکاری 20 دانشگاه داخلی و 4 انجمن جهانی در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از ایلنا، سومین کنگره جهانی قلب در چندین زمینه درمانی و پیشگیری اعم از بیماری‌های مادرزادی، ساختمانی، دریچه‌ای و هم‌چنین بیماری‌های انسداد مزمن عروق، 17 تا 19 مهرماه سال جاری در بیمارستان فوق تخصصی رضوی برگزار می‌شود.

بیماری‌های مادرزادی قلب و خدمات درمانی در این حوزه که اخیرا به‌همت پزشکان مجرّب ایرانی از طریق غیرجراحی صورت می‌گیرد، موضوع اساسی گزارش‌ها و سخنرانی‌های سومین کنگره جهانی قلب است.

فعالیت‌هایی که در این کنگره به‌عنوان نوین‌ترین روش‌های درمان در حیطه قلب و عروق مطرح می‌شود، پیش از این، از طریق جراحی و اکنون از طریق پوست و به‌ صورت نیمه تهاجمی یا تهاجمی غیرجراحی صورت می‌گرفته است.

وجود جنبه‌های آموزشی در این کنگره برای پزشکان جوان ایرانی بر اهمیت این کنگره افزوده است و به همین منظور، اساتید برجسته‌ای از ۱۷ کشور در کنار اساتید مجرب ایرانی در این کنگره حضور خواهند داشت و همه فعالیت‌ها را به‌صورت عملی به‌شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهند.

محققان و متخصصان برای ارسال مقالات خود می‌توانند تا 25 شهریور ماه جاری به سایت‌های این کنگره‌های علمی به آدرس‌های اینترنتی irancto.com و caspianmeeting.com مراجعه کنند.

گفتنی است، سال گذشته دومین دوره از این کنگره شامل سمپوزیوم‌های جانبی در رابطه با پرستاری قلب و عروق، بیماری‌های نارسایی قلب و تصویربرداری اختصاصی از قلب جنین طی ۴ روز ذیل همان دو موضوع اصلی بیماری‌های مادرزادی و درمان‌های نوین عروقی با حضور بیش از 700 شرکت‌کننده برگزار شد و طی آن، جایگاه ویژه‌ای برای پزشکان ایرانی در عرصه‌های جهانی درمان قلب و عروق، ایجاد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->