آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

راه اندازی پیست دوچرخه سواری بانوان در پارک‌ها

  • کد خبر: ۴۶۵
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲
راه اندازی پیست دوچرخه سواری بانوان در پارک‌ها
رئیس شورای شهر در نشست خبری همایش دوچرخه سواری خبر داد

مشهدی‌ها 31خردادماه در همایش بزرگ دوچرخه‌سواری عمومی رکاب خواهند زد. محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد، در نشست خبری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری عمومی گفت: این همایش یک اقدام بسیار ارزشمند است که به میزبانی شهرداری منطقه۱۰ برگزار می‌شود. برای این همایش، مسئول برگزاری اقدامات بسیار خوبی را آماده کرده است و با تمام قدرت نیز پای‌کار خواهد بود. حیدری با اشاره به گسترش استفاده عموم مردم از دوچرخه به‌عنوان وسیله نقلیه پاک و سالم در سطح شهر گفت: درپی دستور شهردار مشهد از میدان آزادی تا میدان جمهوری نیز یک مسیر اختصاصی دوچرخه راه‌اندازی خواهد شد. همت مدیریت شهری این است که در این حوزه بتواند اقدامات خوبی را انجام دهد و ما نیز دراین‌زمینه در خدمت این عزیزان هستیم.
حیدری با بیان ضرورت گسترش زیرساخت‌ها برای بانوان تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته قرار است که در پارک‌ها نیز پیست‌های مخصوص بانوان برای دوچرخه‌سواری در نظر گرفته شود تا فضای مساعدی برای بانوان ایجاد شود.
معاونت سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد را ملزم کرده‌ایم مکان‌های ویژه‌ای برای بانوان فراهم کند که درحال‌حاضر 3 بوستان تعبیه شده و 4 بوستان دیگر ویژه بانوان در دست احداث است. همچنین تعداد زیادی از سالن‌های سرپوشیده شهرداری به‌صورت رایگان در اختیار بانوان است.
همچنین حسن نوری، معاون سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد، گفت: شهرداری مشهد در بوستان‌های خود به‌ویژه ریحانه که اختصاصی بانوان است، امکاناتی را ویژه دوچرخه‌سواری بانوان در نظر گرفته است. هم‌اکنون 3 بوستان بزرگ در شهر مقدس مشهد متعلق به بانوان بوده و بوستان بهار نیز هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید که بخشی از آن به بانوان اختصاص خواهد یافت.نوری درباره ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری سطح شهر خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما به حوزه حمل‌ونقل این است که ایستگاه‌های فعلی دوچرخه را به 3 قسمت فروشگاه، تعمیرگاه و اجاره تبدیل کند. همایش بزرگ دوچرخه‌سواری 31خردادماه از ساعت7:30 از میدان آزادی و درِ ورودی بوستان ملت آغاز می‌شود و تا شریعتی45 و بیمارستان ناظران دوچرخه‌سواران رکاب خواهند زد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->