پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

گل‌محمدی: بازی سختی مقابل فولاد داریم اما به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم

  • کد خبر: ۵۳۴۹
  • ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
گل‌محمدی: بازی سختی مقابل فولاد داریم اما به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم
سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: جمعه بازی سختی مقابل فولاد داریم اما به گرفتن سه امتیاز این بازی امیدواریم.

به گزارش شهرآرا نیوز، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو بعدازظهر امروز در نشست خبری قبل از بازی شهر خودرو با فولاد خوزستان، که در سالن اجتماعات هیئت فوتبال خراسان رضوی برگزار شده بود، گفت: با توجه به وضعیت خوبی که در جدول داریم سعی داریم سه امتیاز بازی را به دست آورده و جایگاه خود را در جدول حفظ کنیم.

وی اظهار کرد: تیم فولاد خوزستان تیم با برنامه‌ای است، اما بازی سختی در پیش داریم اما به گرفتن سه امتیاز این بازی امیدواریم.

گل‌محمدی با اشاره به مصدومین تیم پدیده شهر خودرو، تصریح کرد: امین قاسمی نژاد، روح‌الله باقری و فرشاد محمدی‌مهر هنوز مصدوم هستند اما چند تن از بازیکنان نیز از بند مصدومیت رها شده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو با بیان اینکه کیفیت زمین چمن بسیار اهمیت دارد، ابراز کرد: بخشی از مشکلات و مصدومیت‌ها به کیفیت زمین چمن برمی‌گردد، قرار است زمین شماره دو ورزشگاه امام رضا(ع) که اکنون در حال خاک‌برداری است، به محض آماده شدن در اختیار تیم ما گذاشته شود.

وی در ادامه گفت: این قول را به هواداران می‌دهیم که برای سربلندی تیم خود تمام تلاشمان را انجام دهیم. از نظر شکل بازی هنوز به فرم و شکل قبل نرسیدیم، در حال حاضر با بازی شناوری که فصل پیش داشتیم، فاصله داریم.

در ادامه این نشست جواد طاری‌بخش، مدیر رسانه تیم فوتبال شهر خودرو، اظهار کرد: بلیت فروشی این بازی به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. کسانی که بلیط خریداری می‌کنند در صورت به همراه داشتن کیوآر، برای ورودشان به ورزشگاه کارت ملی نیاز ندارند.

دیدار تیم‌های شهر خودرو و فولاد در  هفته چهارم لیگ برتر فردا جمعه ۲۹ شهریور ماه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->