اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش ۵ زندگی دیگر شد (۹ خرداد ۱۴۰۳) بانوان پیش از اقدام به بارداری از سلامت دهان و دندان خود اطمینان حاصل کنند ژنتیک و وراثت اصلی‌ترین علت کم‌کاری تیروئید در کودکان بیماری MS درمان قطعی ندارد، اما با مصرف دارو می‌تواند به خوبی کنترل شود والدین؛ فرزند اول را برای حضور نوزاد جدید آماده کنند بی‌احترامی، زخمی است که با کودک می‌ماند! چه زمانی وقت مداوا و جراحی چاقی در کودکان است؟ راز جوان‌تر شدن در پیری آخرین فرصت برای ازدواج‌نکن‌ها | زنگ هشدار برای تجرد قطعی یک میلیون دهه شصتی به صدا درآمد درباره بیماری «ام اس» و راه‌های پیشگیری از آن پیش‌بینی افزایش دما در غالب نقاط کشور (۹ خرداد ۱۴۰۳) خیران مدرسه‌ساز ۳۰ کلاس جدید در حاشیه مشهد می‌سازند اما و اگر‌های ثبت‌نام سرویس مدارس | چرا سامانه «سپند» در دسترس نیست؟ فروش خودرو سیل‌زده مشهدی به ۵ میلیون تومان! سرقت مسلحانه گله گوسفندان در حوالی مشهد جدال با مرگ | روایت ۲ ساعت اضطراب و دلهره در عملیات نجات جان پاکبان مشهدی گرفتار در سیل + ویدئو خبر خوش رئیس سازمان برنامه و بودجه برای معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۰ آموزش‌ و پرورش: سوالات امتحان علوم خارج از کتاب درسی نبود آموزش تهیه چند نوع دسر و نوشیدنی با توت فرنگی همه چیز درباره خواص گوجه سبز | میوه ترش و خوشمزه بهاری
سرخط خبرها

زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان مشخص شد

  • کد خبر: ۶۸۵۵۵
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان مشخص شد
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ خرداد ماه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، الهام یاوری در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها، از تمهید مقدمات ثبت نام و شرکت تیم های ملی المپیاد دانش آموزی در مسابقات بین المللی و برگزاری دوره های آموزشی مجازی و حضوری، خبر داد و اظهار کرد؛ آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی بیش از ۲متر، و در ۲ هزار و ۵۰۰ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

 

 

به گزارش روز چهارشنبه وزارت آموزش و پرورش، یاوری که امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران سخن می گفت، افزود:  به استان ها توصیه می شود پیش بینی لازم در خصوص قطع احتمالی برق در روزهای برگزاری آزمون را داشته باشند.

 

 

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان ادامه داد: دانش آموزان پایه های هفتم و دهم شرکت کننده در این آزمون، پس از پذیرش قطعی، باید نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

 

وی تصریح کرد: اگر پذیرفته شدگان مدارس استعدادهای درخشان قبلا در سایر مدارس ثبت نام کرده اند، در صورت پذیرش، سایر مدارس، موظف به ارسال بی قید و شرط پرونده تحصیلی آن ها بوده و اگر وجهی بابت ثبت نام دریافت کرده باشند، نسبت به استرداد آن اقدام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->