دستگیری مخوف ترین قاتلان شرق کشور ؛ ۶ قتل بخاطر سرقت! ۳۰ هزار قلم داروی قاچاق از یک پژو پارس در مشهد کشف شد (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) رمزگشایی سرقت‌های مدارس غرب مشهد پاسخ به چند پرسش‌ متداول بازنشستگان کشوری درباره بیمه تکمیلی عکس و فیلم از خسارت‌های زلزله ۵ریشتری در کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از زلزله کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) | ۴ فوتی و ۱۲۰ مصدوم و چند نفر زیر آوار مانده در کاشمر | حال ۱۵ نفر وخیم است زلزله نسبتاً شدید کاشمر در خراسان رضوی را لرزاند + جزئیات (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) هزینه میلیاردی پیشگیری از ابتلا به هاری | شهرداری‌ها موظف هستند که کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب را پیگیری کنند طرز تهیه خمیر پیتزا و پیراشکی در خانه + عکس بیماری تب دنگی چیست؟ | آخرین وضعیت بیماری در مشهد و خراسان رضوی پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای مشهد و خراسان‌رضوی ( ۲۹ خرداد ۱۴۰۳) تبلیغ محصول مکمل در فضای مجازی ممنوع است ثبت‌نام وام ۳۰ میلیون‌تومانی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از امروز آغاز شد + شرایط (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) پاسخگویی ۱۰۰ درصدی به نیاز شبکه درمان به خون و فراورده‌های خونی پاسخ به ابهامات «متناسب‌سازی حقوق» بازنشستگان | احکام جدید حقوق بازنشستگان چه زمانی صادر می‌شود؟ علائم افسردگی نامرئی (افسردگی پنهان) چیست تذکر دیوان محاسبات کشور به دستگاه‌ها درباره اجرای قانون هوای پاک وزیر کار: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری پرداخت می‌شود | پیگیر متناسب‌سازی برای بازنشستگان تامین اجتماعی نیز هستیم بازنشستگی دوران فراغت یا مرارت؟ | پای حرف‌های چند پدر به مناسبت روز جهانی پدر
سرخط خبرها

دستور ویژه فرمانده ناجا در مورد دو سانحه رانندگی اخیر

  • کد خبر: ۷۱۸۶۴
  • ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
دستور ویژه فرمانده ناجا در مورد دو سانحه رانندگی اخیر
معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی از صدور دستور ویژه فرمانده ناجا در مورد رسیدگی به علل و عوامل دو حادثه رانندگی در استان های آذربایجان غربی و یزد خبر داد و خواستار شد تا هرچه زودتر نتایج حاصله در اختیار وی قرار گیرد.
به گزارش شهرآرانیوز، سردار مهدی حاجیان ضمن اشاره به دو تصادف اخیر در استان‌های آذربایجان غربی و یزد که منجر به جان باختن دو نفر از خبرنگاران حوزه محیط زیست در نقده و تعدادی از هموطنان عزیز در محور شهرستان تفت شد، اعلام کرد: سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی دستور رسیدگی ویژه به رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص ابعاد فنی دو حادثه مذکور را صادر کرده و تأکید کردند هرچه سریعتر هر دو مورد توسط یک تیم ویژه و فنی بررسی و تحقیقات لازم در این زمینه را انجام و گزارش خود را ارائه دهند.

سخنگوی ناجا در ادامه ضمن تسلیت به خانواده محترم جان باختگان هر دو حادثه رانندگی و آرزوی صبر جزیل برای آنان و همچنین سلامتی و تندرستی برای مجروحان و مصدومان این حوادث گفت: به دستور فرمانده نیروی انتظامی نتایج تحقیقات و بررسی‌ها پیرامون هر دو حادثه توسط تیم کارشناسی ویژه پلیس راهور کشور در اسرع وقت تهیه و به اطلاعشان خواهد رسید.

وی مجددا ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان هر دو تصادف برای آنان غفران و علو درجات را از درگاه خداوند منان خواستار شد.
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->