جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور توضیحات جدید وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان و اصلاح حقوق کارگران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هشدار هواشناسی استان به کشاورزان / دمای استان به زیر صفر می‌رسد

  • کد خبر: ۸۰۳۳
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
هشدار هواشناسی استان به کشاورزان / دمای استان به زیر صفر می‌رسد
هفته سردی در انتظار استان خراسان رضوی است و این هوای سرد تا آخر هفته آینده در استان ماندگار است.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی قاینی پور، رئیس اداره پیش بینی اداره هواشناسی استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از اواخر وقت یکشنبه هفته آینده ۱۲ آبان با نفوذ جریانات سرد شمال شرقی به استان انتظار می‌رود شاهد کاهش قابل ملاحظه دما در سطح استان باشیم.
وی افزود: بطوریکه در نواحی سردسیر و کوهستانی دمای حداقل شبانه به کمتر از صفر درجه سلسیوس خواهد رسید.
وی با هشدار به کشاورزان اظهارداشت: کاهش قابل ملاحظه دما و احتمال بروز خسارت به محصولات حساس به نوسانات دمایی و ایجاد یخبندان را دو برابر می‌کند. احتمال بروز خسارت به محصولات کشاورزی بویژه صیفی‌جات در نواحی سردسیر استان نیز وجود دارد.
وی با توصیه به کشاورزان تصریح کرد: جهت جلوگیری از بروز خسارات احتمالی نسبت به تأمین سوخت، کنترل و تنظیم دمای گلخانه‌ها، مرغداری‌ها و دامداری‌ها و نیز جهت کاهش آسیب ناشی از سرمازدگی احتمالی به باغ‌ها‌ی کوهپایه‌ای مناطق سردسیر استان اقدام لازم انجام شود.
به گفته وی، این کاهش دمای هوا تا روز‌های پایانی هفته آتی ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->