هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در مشهد آغاز شد کتاب‌هایی که می‌توانند سمی باشند | چیزی که درباره کتاب‌ها نمی‌دانید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | کاهش دما و بارش باران در اواخر هفته (١٨ اردیبهشت ١۴٠٣) مشهد، میزبان جشنواره ملی بانوان امدادگر و کارآفرین | تشکیل ۸ هزار هسته کارآفرینی در جمعیت هلال‌احمر کشور افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ۱۴۰۳| معوقات حقوق و مستمری بازنشستگان خردادماه واریز می‌شود ماجرای مردی که همسرش را خفه کرد حداقل مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر شد؟ +جزئیات ابلاغیه نمایندگان کارگری: میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم و حق کارگران یک دستمزد عادلانه است انگیزه قتل مرد جوان در پاتوق اجاره‌ای در مشهد فاش شد + عکس جزئیات جدید از همسان‌سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته | رتبه‌بندی معلمان چه زمانی به پایان می‌رسد؟ عوامل ژنتیکی تأثیر بسزایی بر ابتلا به سرطان تخمدان دارد عرضه و فروش انواع دارو، شیرخشک، مکمل‌های ورزشی و تغذیه‌ای خارج از داروخانه ممنوع است آیا ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟ ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام معلم ۲میلیون تومان هزینه دارد ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم؟ | در وعده صبحانه این ادویه پرطرفدار را مصرف کنید
سرخط خبرها

مهدهای کودک از فردا باز می شوند

  • کد خبر: ۸۲۰۳۹
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
مهدهای کودک از فردا باز می شوند
اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مهد‌های کودک در مشاغل گروه دو قرار دارند و فعالیت آن‌ها در شهر‌های غیر از شرایط قرمز کرونایی منعی ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس سازمان تعلیم و تربیت، علیرضا حاجیان زاده گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مهد‌های کودک در مشاغل گروه دو قرار دارند و فعالیت آن‌ها در شهر‌های غیر از شرایط قرمز کرونایی منعی ندارد.

 
وی تاکید کرد: فعلا هیچ مجوز جدیدی برای تاسیس مهد کودک صادر نمی‌شود، اما مهد‌های کودک که پیش از این از سازمان بهزیستی مجوز گرفته اند تا مهر ۱۴۰۱ می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند. 
 
وی به شهریه مهد‌های کودک اشاره کرد و گفت: شهریه مصوب به مهد‌ها ابلاغ شده و بر اساس نرخ تعیین شده سازمان مدارس غیردولتی خواهد بود.
 
منبع: صداوسیما
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->