ورود سامانه بارشی به غرب کشور طی سه‌شنبه (یکم خرداد ۱۴۰۳) حریق بزرگ انبار چوب در جاده کلات مشهد اطفا شد + عکس حقوق همه بازنشستگان امروز پرداخت می‌شود، بازنشستگان تامین‌اجتماعی نگران نباشند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص معلم خصوصی و سالن مطالعه برای دانش آموزان سیدی مشهد که امتحان نهایی دارند انجام ۲۰۰ عملیات آتش‌نشانی مرتبط با سیل مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) غربالگری جنین ممنوع شده یا استاندارد؟ محمد، دومین نام پرطرفدار پسران در انگلستان شد! تداوم بارش شدید باران و تگرگ در خراسان‌رضوی | انسداد ۳ مسیر جاده‌‌ای در استان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت یک موتورسوار براثر تصادف در میدان استقلال مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد تماس‌های اورژانس مشهد رکورد زد | از تماس‌های غیراورژانسی بپرهیزید (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمالاً دیگر بارشی به این میزان در مشهد نداریم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای مرحله دوم طرح هوشمند کنترل سارقان با پابند الکترونیک امتحانات نهایی دانش‌آموزان لغو شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ناتوانی در صدور کارت امتحانات نهایی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | شدت بارش‌ها از روز یکشنبه کاهش می‌یابد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی، به مدرسه یا میزخدمت مستقر در نواحی آموزش‌وپرورش مراجعه کنند
سرخط خبرها

توقف برخی پروازهای شرکت‌های هواپیمایی داخلی به کشور عراق

  • کد خبر: ۸۳۰۶
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹
توقف برخی پروازهای شرکت‌های هواپیمایی داخلی به کشور عراق
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: با توجه به کاهش تقاضای سفر به عتبات عالیات به دلیل ناآرامی‌‌ها در این کشور، برخی شرکت‌های هواپیمایی پروازهای خود را به فرودگاه‌های نجف و بغداد متوقف کرده‌اند اما این پروازها قطع نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مقصود اسعدی سامانی  اظهار داشت: در حال حاضر پرواز‌ها به عتبات عالیات در حال انجام است اما از این منظر که به توصیه وزارت امور خارجه مسافران کمتر به کشور عراق سفر می‌کنند به دلیل کاهش تقاضا، برخی پروازهای شرکت‌های هواپیمایی داخلی به کشور عراق قطع شده و یا در آستانه کاهش است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تأکید بر اینکه برنامه‌ای برای قطع پروازها به عتبات عالیات نداریم، گفت: تا زمانی که مسافر باشد پرواز‌ به فرودگاه‌های نجف و بغداد انجام شود چون هیچ مشکل امنیتی در فرودگاه‌های نجف و بغداد وجود ندارد.

اسعدی سامانی با بیان اینکه محدودیتی در پروازهای عراق از سوی شرکت‌ها وجود ندارد، گفت: با توجه به تقاضای بازار ممکن است پروازها کم یا زیاد شود اما فعلاً به دلیل کاهش تقاضا پروازها کاهش یافته است ضمن آنکه برخی شرکت‌های هواپیمایی پروازهای خود را به عتبات عالیات قطع کرده‌اند اما برخی شرکت‌ها نیز کماکان این پروازها را انجام می‌دهند.

به دلیل بروز ناآرامی‌هایی در کشور عراق‌ و شهرهای بغداد، کربلا و نجف، ‌وزارت امور خارجه و همچنین سازمان حج و زیارت، در بیانیه‌ای بر توقف موقت سفر هموطنان به عراق تأکید کرده‌اند.


منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->