افتتاح پژوهشگاه شهید رئیسی و مجتمع آموزشی شهید خوارزمی در مشهد با حضور وزیر بهداشت+ فیلم هشدار ناپایداری جوی در ۹ استان کشور (۴ خرداد ۱۴۰۳) کشف بیش از ۲۷۰۰ عینک آفتابی قاچاق به ارزش ۱.۵ میلیارد تومان در بازار تهران ماجرای توقف یک حکم اعدام توسط شهید رئیسی و توبیخ قاضی چه بود؟ تفاوت انتقال مال غیر با کلاهبرداری ایران با جرم زدایی از مواد مخدر مخالفت کرد زائران رضوی در بازگشت به شهر‌های خود تعجیل نکنند | جاده‌های خراسان رضوی لغزنده است (۳ خرداد ۱۴۰۳) راهبرد شهیدجمهور برای چالش‌های زیست محیطی گره‌گشایی دیپلماتیک بود ارائه بیش از ۶۸۰۰ خدمت درمانی به حجاج ذخیره ۲ ماهه شیرخشک در کشور مهار آتش در منزل مسکونی واقع در خیابان فکوری مشهد+تصویر(۳ خرداد ۱۴۰۳) اولین اقدام دولت شهیدِ جمهور، واردات ۱۰میلیون دوز واکسن کرونا بود توزیع شیر رایگان؛ اقدامی که پس از ۶ سال وقفه با دستور شهید جمهور احیا شد شمار امدادرسانی به شرکت‌کنندگان آیین تشییع شهید جمهور به هزار و ۱۰۰ نفر رسید (۳ خرداد) ورود و تشرف ۱۰ هزار زائر ایرانی به مکه مکرمه امدادرسانی هلال‌احمر خراسان رضوی به ۸۰ نفر از حاضران در آیین تشییع رییس‌جمهور برقراری ۷۰ پرواز فوق‌العاده سران عالی رتبه خارجی در فرودگاه مهرآباد هشدار وقوع سیل به ۱۰ استان کشور (۳ خرداد ۱۴۰۳) کشف بیش از ۵ کیلو مواد مخدر از از کوله پشتی مسافر لزوم مبارزه مداوم با مافیای زباله
سرخط خبرها

۲۲ هزار دانشجو مدارک خود را برای ازدواج دانشجویی کامل کردند

  • کد خبر: ۸۵۷۱۹
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
۲۲ هزار دانشجو مدارک خود را برای ازدواج دانشجویی کامل کردند
رییس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: با توجه به آغاز برنامه ازدواج دانشجویی و تشرّف آنان به شهر مشهد مقدس، حدود ۲۲ هزار دانشجو مدارک خود را برای شرکت در این مراسم کامل کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: با توجه به آغاز برنامه ازدواج دانشجویی و تشرّف آنان به شهر مشهد مقدس، حدود ۲۲ هزار دانشجو مدارک خود را برای شرکت در این مراسم کامل کرده‌اند.

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی افزود: ۲۴ سال است که این نهاد برنامه ازدواج دانشجویی را برگزار می‌کند ولی سال گذشته به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی و باتوجه به بروز موج های خطرناک کرونایی، این برنامه برگزار نشد.

وی ادامه داد: امسال و با توجه به بهبود شرایط و نیز ادامه واکسیناسیون دانشجویان، با موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد که این مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های مصوب به اجرا درآید.

رییس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بیان کرد: بر همین اساس، حرکت گروهی برای دانشجویان در نظر نگرفتیم و خود زوجین در برنامه مشخص شده به شهر مشهد مشرف می‌شوند و در محل پیش بینی شده اسکان می یابند.

او اظهار کرد: بر این اساس برنامه های جمعی را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی طراحی کرده ایم و می توان گفت در این قالب حدود ۱۵ هزار نفر از ابتدای سال جاری تاکنون به شهر مشهد مشرف شده اند.

حجت‌الاسلام رستمی گفت: جریان ازدواج دانشجوی همیشگی است و هیچ وقت تعطیل بردار نیست و اگر وزارت بهداشت در سال گذشته هم به ما این اجازه را می‌داد، قطعاً آن را برگزار می‌کردیم.

وی افزود: دانشجویانی هم که سال گذشته ازدواج کردند اما به علت وضعیت کرونا به مشهد مشرف نشدند، می‌توانند در برنامه سال جاری این نهاد شرکت کنند و ما تمام توان خود را در این موضوع بسیج کرده ایم.

رییس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بیان کرد: برنامه هایی نیز در مورد ارائه خدمات مشاوره ای و آموزشی برای این دانشجویان طراحی شده است و تلاش می‌شود تا برای تشکیل زندگی مشترک تسهیلاتی ۵۰۰ میلیون ریالی در اختیار دانشجویان قرار گیرد. 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->