دستگیری سارق سابقه دار حین سرقت از اداره ثبت احوال! پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی آیا می‌دانید تفاوت حکم تخلیه و دستور تخلیه فوری چیست؟ اظهار نظر یک پزشک درباره واکسن HPV کار را به دفتر رهبری کشاند پلیس جوان به علت تیراندازی به شرور مست محاکمه شد| بیکاری، حکم زندان و پرداخت دیه تاوان انجام وظیفه! اعضا جوان ۲۲ ساله نیشابوری اهدا شد جوان بدبخت مشهدی به پلیس پناه برد| یک زن خائن و دیگری دیوانه کتک زن! آتش‌سوزی‌‌های سریالی خانه‌ها در یک روستای دورافتاده | اهالی می‌گویند کار اجنه است! اخاذی مرد شیطان صفت از همسر سابقش | شگرد او انتشار تصاویر خصوصی بود! اعترافات تکان‌دهنده زورگیران بی‌رحم درباره قتل جوان بی‌گناه | مقتول ۲ فرزند خردسال داشت آتش‌سوزی مغازه تعویض‌روغنی در خیابان رسالت مشهد با یک مصدوم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع قضایی با تغییر کاربری ۴۸ هکتار از زمین‌های کشاورزی در شهرستان مشهد واژگونی خودرو در خواف پنج مصدوم برجای گذاشت (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات آتش سوزی برج اوپال و ساختمان خیابان ایرانشهر در تهران (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) دستورالعمل ملی البسه استاندارد بیماران به تمامی بیمارستان ها و مراکز تشخیصی و درمانی وزارت بهداشت ابلاغ شد اعلام شرایط جذب سرباز معلم در سال ۱۴۰۳ + جزئیات امحای بیش از ۵۲ تن از کالا‌های انبار‌های اموال تملیکی در مشهد ویدئو | لحظه برخورد صاعقه به مرد روس پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) بهره‌مندی ۱۱ هزار و ۵۰۰ کودک کمتر از هفت سال از پوشش خدمات درمانی رایگان در مشهد
سرخط خبرها

مشاجره و سیلی پدر به پسر باعث تصادف در تهران شد + عکس

  • کد خبر: ۹۲۳۰۴
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
مشاجره و سیلی پدر به پسر باعث تصادف در تهران شد + عکس
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری پژو پارس با درخت به دلیل سیلی پدر به پسر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علی همه خانی گفت: در ساعت ۰۶:۴۵ صبح امروز و برابر رصد تصویری از معابر و بزرگراه‌های شهر تهران مشخص شد که یک دستگاه سواری پژو که در محدوده بهشت زهرا در حال تردد بوده به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه از مسیر و راه خارج و به شدت با یک اصله درخت کنار معبر برخوردکرد.

وی در مورد جزئیات این حادثه خاطر نشان کرد: ماجرا از این قرار بود که در داخل این سواری مشاجره‌ای بین پدرو پسر روی می‌دهد که پدر عصبانی شده و  سیلی محکمی به صورت پسرش که در حال رانندگی بوده می‌زند که  اتفاق حواس و تمرکز رانننده را بهم زده و به همین دلیل از مسیر اصلی خارج و به شدت با یک اصله درخت برخورد می‌کند.

مشاجره و سیلی پدر به پسر باعث تصادف در تهران شد + عکس
سرهنگ همه خانی ادامه داد: در این حادثه سر پسر به شدت با شیشه جلو برخورد کرده که باعث آسیب جدی به راننده و شکستن شیشه جلو شده که با حضور به موقع تیم‌های اورژانس در محل وی به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل می‌گردد.

وی افزود: با حضور جرثقیل پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه این سواری از محل جابجا گردید و ترافیک مقطعی حاصل شده به حالت عادی بازگشت.

وی از سرنشینان وسابل نقلیه خواست حین تردد از انجام هرگونه اقدام و رفتاری که حواس راننده را پرت نماید خودداری کرده و حتما تمام حواس خود را به رانندگی اختصاص دهند.

منبع: عصرایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->