۴۳ نقطه از مشهد درگیر آب گرفتگی شد | حجم بارش در مشهد به ۱۳ میلی‌متر رسید (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد مثل دبی نشد! | بارش شدید باران خللی در پروازها ایجاد نکرد راه‌آهن مشهد: مسافران زمان‌بندی برای رسیدن به ایستگاه راه‌آهن را در نظر بگیرند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵۰ دقیقه‌ تلاش آتش نشانان برای نجات دو جوان کارتن خواب از سیلاب کال خیام + عکس شهردار مشهد: ۶ هزار نیروی خدمات شهری مشغول فعالیت هستند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم رفع ۴۰ مورد آب‌گرفتگی درپی بارش‌های اخیر در مشهد + فیلم (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهدالرضا(ع) در تدارک ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت | اجرای بیش از ۳۰ برنامه ویژه برای دهه کرامت در مشهد + فیلم اعلام ویژه‌برنامه‌های دهه ادب و حماسه | همایش علمی «حکیم توس» در مشهد برگزار می‌شود آغاز جشن‌های دهه کرامت در مشهد | مدیریت شهری با فضاآرایی شهری به استقبال این دهه می‌رود بوستان‌های وکیل‌آباد و چهل‌بازه مشهد تعطیل شدند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال قانون ۳ هزار و ۲۵۵ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۸۴ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آماده‌باش تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تا ۴۸ ساعت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار فرماندار مشهد به دستگاه‌های خدمات‌رسان برای آمادگی مقابله با طوفان و بارش باران شدید (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار بارش سنگین و‌ پرحجم طی پنجشنبه در خراسان رضوی و مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آماده‌باش کامل مدیریت شهری در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی در مشهد آب تمام نقاط مشهد حد قابل شرب دارد برگزاری نخستین رویداد نوآوری‌های اجتماعی آب شهری در مشهد  از تماس‌های عجیب و غریب با سامانه تلفنی آتش نشانی مشهد تا بیش از ۱۷ هزار تماس مزاحمی در ۲ هفته شکستن رکورد تولید آسفالت با تولید ۳۲ هزار تن در مشهد
سرخط خبرها

چرا آشپز‌ها را بیمه نمی‌کنند

  • کد خبر: ۹۷۶۳
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۶
چرا آشپز‌ها را بیمه نمی‌کنند
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

شهرداری
۱۰۶...۰۹۳۶ چرا هرچه پول است صرف پروژه‌های بالای شهر می‌شود. مگر ما پایین شهری‌ها شهروند این شهر نیستیم؟
آب و فاضلاب
۴۵۸...۰۹۱۵، ۶ سال پیش یک طبقه آپارتمان را در خیابان عبادی ۱۰۴، ایثارگران ۴، با همه امتیازات آن خریدم و حالا بعد از این همه وقت، شرکت آب فهمیده است که طبقه همکف آب غیر مجاز دارد. جالب است که به جای قطع کردن لوله آب غیرمجاز، مرا جریمه کرده اند که در این مدت قبض آن را پرداخت کرده ام.
دانشگاه
۵۸۷...۰۹۳۷ متأسفانه با وجود تذکر مکرر به مسئول خوابگاهی در بولوار وکیل آباد، معدودی از افراد غیردانشجوی ساکن، نظم را رعایت نکرده و امنیت اجتماعی و روانی را از دیگران سلب کرده اند.
نیروی انتظامی
۷۵۸...۰۹۳۵ مسئولان محترم، دریچه فاضلاب کوچه ما را دزدیده اند، این اتفاق در دیگر خیابان‌های شهر هم افتاده است.
صدا و سیما
شهروند- در فیلم سینمایی «آواز مادرانه» کاری از آقای اصغر هاشمی که سه شنبه شب گذشته از سیمای خراسان رضوی پخش شد، خانم قاسمی، هنرمند توانای کشور، با بازی خوب خودش حس خوب مادری را بسیار زیبا و دیدنی منتقل کرد.
۱۱۵...۰۹۰۵ سریال فوق لیسانسه‌ها خیلی بی مزه است.
تعزیرات
۷۳۳...۰۹۳۳ دیشب مأموران تعزیرات را دیدم که در بولوار فلاحی در حال بررسی قیمت‌های میوه فروشی‌ها بودند. ضمن تشکر از این عزیزان پیشنهاد می‌کنم اداره تعزیرات در صورت کمبود نیرو از بسیج ادارات استفاده کند تا نظارت فراگیر و تأثیرگذارتر باشد.
شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی
۳۱۵...۰۹۱۵ بنزین را که گران کردید، دست کم ۱۲۰ لیتر سهمیه می‌دادید.
بازار
۷۶۲...۰۹۱۵ با وجود اینکه دولت در چند روزگذشته در زمینه مبارزه با گران فروشی به میدان آمده و سازمان‌ها و مراکز زیادی را بسیج کرده است، کافی نیست. صنوف مختلف از جمله گوشت و برنج و همچنین مسافرکش‌های شخصی قیمت هایشان را افزایش می‌دهند. با توجه به گستردگی شهر و صنوف، دولت نمی‌تواند به همه این تخلف‌ها نظارت داشته باشد.
شهرآرا: شهروند گرامی ضمن تشکر از توجه شما، با توجه به اقدامات دولت در زمینه نظارت و مبارزه با گران‌فروشی، درخواست می‌شود در صورت مشاهده تخلف در قیمت‌ها، موارد مورد نظر را به اطلاع برسانید تا برای تهیه گزارش و بیان دغدغه‌های مردم اقدام شود.
۳۱۵...۰۹۱۵ برای خرید سیسمونی نوزاد به بولوار مصلی رفتیم. قیمت‌ها ۳ برابر شده است. به ناچار خرید کردیم که این هزینه فشار زیادی بر ما وارد کرد.
علوم پزشکی
۹۴۶...۰۹۱۵ پسر من پزشک اورژانس بیمارستان امام رضاست. مریض پیر و بدحالی از یک شهرستان به مشهد منتقل شده و بعد از مدتی در اورژانس بیمارستان امام رضا فوت کرده است. پزشکان ۵۰ دقیقه برای احیایش تلاش کرده اند، اما بی فایده بوده است. در این شرایط همراهان بیمار به پزشک اورژانس حمله کرده اند و او را کتک زده اند و بینی او را شکسته اند. لطفا گزارشی از این موضوع تهیه کنید.
آستان قدس
۲۵۶...۰۹۳۵ آستان قدس هم فروشگاه‌های زنجیره‌ای زده است  که در آن همه چیز به قیمت روی بسته عرضه می‌شود، به جز محصولات خود آستان قدس که مقداری تخفیف دارند. کاش دیگر محصولات این فروشگاه هم تخفیف دار باشند.
تأمین اجتماعی
۲۳۸...۰۹۳۸ مشکل ما آشپز‌ها نبودِ بیمه در آشپزخانه هاست. در بدو ورود به محل کار جدید می‌گویند: بعد ۳ ماه بیمه می‌کنیم، اما بعد از ۳ ماه بیرونمان می‌کنند و همین طور می‌گذرد تا اینکه سال تمام می‌شود.
شهرستان
شهروند- به تعزیرات که زنگ میزنی، می‌گویند گزارشت را بنویس و بیاور تا رسیدگی کنیم، با آموزش و پرورش و دیگر ارگان‌ها هم که تماس می‌گیریم، همین را می‌گویند: «کتبی بیاور.» امروز هم برای مشکلات روستای منزل آباد به بخشداری زنگ زدم و باز همین جمله را تکرار کردند. تنها با حرف زدن که نمی‌شود جامعه‌ای پیشرفته داشت. باید فکری اساسی کرد تا این همه مردم بی خود به زحمت نیفتند.
متفرقه
۶۰۵...۰۹۱۵ از اینکه در هر دوره‌ای افرادی می‌آیند و به دلایل مختلف نام خیابان ها، میدان‌ها و... را عوض می‌کنند بسیار ناراحت هستم. این مسئله نشان دهنده برتری سلیقه بر قوانین شهری است. البته گاهی استثنائاتی وجود دارد که آن‌ها مدنظرم نیستند.
۱۱۰...۰۹۱۵ ما مردم ایران به دلیل تحریم‌ها و تهاجم به حس‌هایی دست یافته ایم که هر حرکتی از سوی دشمن را ردیابی می‌کنیم؛ بنابراین از روی غریزه می‌دانیم که دشمن بار‌ها از شورشگران جنگ افزاری ساخته است تا خود را در آن‌ها استتار کند. هوش و بصیرت جزو سرشت ماست و می‌دانیم اشرار به وسیله دشمن اداره می‌شوند.
۸۱۹...۰۹۱۵ مردم از تکرار و یکنواختی خسته و مستأصل شده اند. هیچ کس با دولت مشکل ندارد، بلکه معضل اصلی نبود ثبات و وعده‌هایی است که محقق نمی‌شوند. برای همین به محض هر تصمیم دولت، مردم واکنش نشان می‌دهند و به این ترتیب تنش و ناآرامی به وجود می‌آید. کافی است ۱۰ سال قیمت خانه و ماشین تغییر نکند، آن وقت آرامش به وجود می‌آید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->