بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و ویدئو بحران ها را هوشمندانه مدیریت کنیم پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (دوشنبه، ٣١ اردیبهشت ١۴٠٣) | بارش مجدد باران از فردا امتحانات دانشگاه پیام نور لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فعالیت‌های دانشگاه فردوسی مشهد همچنان ادامه دارد فعالیت دانشگاه‌های سراسر کشور همچنان ادامه دارد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویری از انتقال پیکر شهدای حاضر در بالگرد حامل رئیس جمهور تمامی امتحانات نهایی دانش آموزان امروز برگزار خواهد شد(۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) کار شناسایی پهپاد ترکیه‌ای ‌‌در منطقه سقوط بالگرد با مشکل مواجه شد‌  اطلاعیه شماره ۴ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
سرخط خبرها

ماجرای خودسوزی دستفروش خرم‌آبادی چه بود؟ + فیلم

  • کد خبر: ۹۸۰۳۶
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
ماجرای خودسوزی دستفروش خرم‌آبادی چه بود؟ + فیلم
شامگاه دیشب چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه دستفروش ۴۵ ساله‌ با نیروهای سد معبر شهرداری که می خواستند دستفروشان منطقه را جمع آوری کنند، درگیر شده  و خود را آتش زد. هم اکنون حال عمومی این فرد خوب است. فرماندار خرم‌آباد توضیحاتی در خصوص این حادثه ارائه داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر طولابی گفت: آنچه که شهرداری خرم‌آباد به ما گزارش دادند و بررسی کردیم گویا غروب روز گذشته بین ساعات ۱۸:۰۰ و ۱۸:۳۰ دقیقه مامورین سدمعبر در میدان امام حسین (ع) (شقایق) خرم‌آباد به دستفروشانی که بساط پهن کرده و سد معبر ایجاد کردند تذکر دادند و پس از تذکر اکثر دست فروشان رعایت می‌کنند و فرد مذکور مقاومت کرده و شروع به جر و بحث با مامورین سد معبر می‌کند و ظاهرا عصبی می‌شود.

وی ادامه داد: مامورین برخورد خشنی با این فرد نداشتند و چون جر و بحث می‌کنند فرد مذکور عصبی شده و اقدام به خودسوزی می‌کند.

فرماندار خرم‌آباد بیان کرد: یکی از مامورین شهرداری که در خاموش کردن آتش این فرد کمک می‌کنند نیز از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی می‌شود.

طولابی گفت: فرد مذکور و مامور شهرداری برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شوند و الان در حال درمان هستند.

وی بیان کرد: مبارزه با سدمعبر کاری قانونی است و سبب نارضایتی شهروندان می‌شود و مردم از ایجاد سد معبر گلایه‌مند هستند.

فرماندار اضافه کرد: تذکرات لازم به شهرداری مرکز استان داده شده تا مامورین را توجیه کنند.

طولابی ادامه داد: افراد در خیابان‌های مرکزی پرازدحام شهر خرم‌آباد برای فروش اجناس خود حضور پیدا می‌کنند که قبلا در کارگروه‌های مختلف مصوب شده که شهرداری در مناطق مختلف شهر، مکان‌های مناسبی را برای هدایت دستفروشان و استقرار آنان فراهم کند منتها توجیه شهرداری این است که این افراد استقبال نمی‌کنند و عمدتا اصرار دارند در خیابان‌های مرکزی شهر مستقر شوند.

وی افزود: در خیابان‌های اصلی شهر مکان مناسب برای استقرار دستفروشان وجود ندارد که حالت بازارچه داشته باشد.

فرماندار مرکز لرستان بیان کرد: در حاشیه و خارج شهر مکان‌هایی وجود دارد و شهرداری آمادگی دارد آنها را مستقر کنند اما دستفروشان استقبال نمی‌کنند.

طولابی خاطرنشان کرد: از طرفی مردم نیز با مشکلات معیشتی و اقتصادی و وضعیت بیکاری مواجه هستند و مجبور به دستفروشی هستند.

وی افزود: مکتوب به شهردار تذکر دادیم که افرادی را که برای مقابله با سد معبر به کار می‌گیرند به شکل ارشادی و تذکر اقدام کنند نه اینکه رفتار آنها سبب مقاومت مردم و نهایت منجر به چنین حوادثی شود.

فرماندار خرم‌آباد گفت: باید مردم از این موضوع مقابله با سد معبر که قانون است توجیه شوند و اخطار به گونه‌ای نباشد که سبب ناراحتی و عصبانیت افراد شود و این گونه حوادث را به دنبال داشته باشد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->