فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران صادر شد+جزئیات و لینک سامانه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال کم فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان تماشای تلویزیون برای چه سنی ممنوع است؟ اسید‌های آمینه به عنوان پیش‌ساز پروتئین‌ها و به عنوان مکمل غذایی «تروما» چهارمین علت مرگ در دنیا  ۱۰ فایده پیاده روی برای سلامت بدن | بهترین زمان پیاده‌روی چه زمانی است؟ بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند چند ساعت در شبانه‌روز بنشینیم، بایستیم و بخوابیم؟ منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس مار سمی در کارگاه تزریق پلاستیک و وحشت کارگران (۱۶ اردیبهشت) عزم جدی برای جلوگیری از «کوتاه قامتی» در کشور واژگونی خودرو در خواف خراسان رضوی ۵ مصدوم برجا گذاشت (۱۶ اردیبهشت) حداقل دوسوم سرطانی‌ها در ایران حتماً زنده می‌مانند| سلول‌درمانی، درمان قطعی سرطان نیست قتل هولناک زن میانسال و دستگیری فرزند بی رحم(۱۶ اردیبهشت) راز جسد بی‌سر مرد افغانستانی فاش شد (۱۶ اردیبهشت) قلیان اکسیژن مبنای علمی ندارد آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد +تصویر(۱۶ اردیبهشت)
سرخط خبرها

عدم پذیرش وثیقه یک میلیاردی نجفی توسط دادگاه

  • کد خبر: ۱۲۹۶۲
  • ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
عدم پذیرش وثیقه یک میلیاردی نجفی توسط دادگاه
وکیل نجفی گفت: با وجود اینکه قرار وثیقه یک میلیاردی را تأمین کرده‌ایم، اما موکلم چهار ماه است که در زندان به سر می‌برد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ حمیدرضا گودرزی وکیل محمد علی نجفی گفت: طبق قانون، ما ۲۰ روز فرصت داریم که نسبت به رای دادگاه اعتراض کرده و فرجام خواهی کنیم.
وی ادامه داد: حدود ۱۰ روز است که از این مهلت گذشته و برای فرجام خواهی باید کار کارشناسی انجام دهیم.
 
گودرزی گفت: هفته آینده نتیجه اعتراض و فرجام خواهی خود را به دیوان عالی خواهیم داد.
وی گفت: ما اعتراضات خود را نسبت به ابهاماتی که از قبل داشتیم ارائه می‌کنیم چرا که دادنامه صادر شده براساس اتفاق آرا نیست و مسئله اساسی میزان مجازات تعیین شده است چرا که یک اتهام قتل و نگهداری اسلحه مطرح است و به اعتقاد هیات قضایی، چون تعدد جرایم مطرح است، اشد مجازات باید انتخاب شود. وی تصریح کرد: همچنین موکل بنده شخصاً اسلحه خود را تحویل داده است در نتیجه تخفیف هم شامل حالش خواهد شد.
گودرزی گفت: آقای نجفی برابر با ماده ۳۷ و ۳۸ قانون مجازات اسلامی حداقل ۶ مورد کیفیت مخفف از قبیل اخذ رضایت از شاکی، همکاری با ماموران، خدمات عامل منفعت دارد و همچنین دچار بیماری است به همین دلیل دو درجه تخفیف باید شامل حال وی شود. این وکیل دادگستری همچنین در مورد تأمین قرار وثیقه برای آزادی موکلش گفت: قرار وثیقه صادر شده یک میلیارد تومان است و ما هم آن را تودیع کردیم، اما قبول نکردند این در حالی است که براساس دستورالعمل جدید قوه قضائیه اگر کسی قرار وثیقه دارد باید قرار را قبول کنند، اما موکل بنده ۴ ماه است با وجود صدور قرار وثیقه در زندان است.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->