ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت
سرخط خبرها

بانک‌های خراسان‌رضوی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند

  • کد خبر: ۲۱۸۵۵
  • ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
بانک‌های خراسان‌رضوی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به تداوم تعطیلی خطوط مترو مشهد بر اساس مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، گفت: بانک‌ها در خراسان‌رضوی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و تنها یک شعبه در هر شهر فعال خواهد بود.

 به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمد حسین بحرینی در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانسی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان با معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: در این ارتباط ویدئو کنفرانسی، گزارش دانشگاه‌های علوم پزشکی استان ارائه شد و مدیران بیمارستان‌های امام رضا (ع) مشهد و ۲۲ بهمن نیشابور کمبود‌ها و مشکلات خود را مطرح کردند.


وی افزود: معاون رئیس جمهور در این جلسه قول دادند که با پیگیری استاندار خراسان رضوی و دیگر مسئولان استانی، این کمبود‌ها تامین و جبران شود.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به مصوبات جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تعطیلی بانک‌های استان همچنان ادامه داشته باشد؛ البته برای پاره‌ای از امورات ضروری مردم، در هر یک از شهر‌های استان، یک شعبه همراه با تعداد پرسنل فعال باشد.



بیشتر بخوانید: 

تعطیلی خطوط مترو و اتوبوس‌رانی مشهد تا اطلاع ثانوی 
فردا ۵ فروردین ادارات مشهد دایر است

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد با واحد‌های صنفی که قوانین و دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان در خصوص تعطیلی برخی اصناف را رعایت نکنند، برخورد شود؛ این برخورد‌ها در قالب اخطار صنفی به متخلفین و پلمب واحد صنفی از سوی اداره اماکن نیروی انتظامی خواهد بود.


بحرینی تاکید کرد: دورکاری سه چهارم کارمندان دستگاه‌های اجرایی در خراسان رضوی همچنان ادامه خواهد داشت، بدین ترتیب ۲۵ درصد از کارکنان به صورت حضوری در محل کار حاضر شده و مابقی در منزل به خدمات دورکاری مشغول خواهند بود.


وی با اشاره به اینکه تداوم تعطیلی خطوط متروی مشهد بیان کرد: محدودیت تردد در داخل شهر چه به لحاظ خودرو‌های سواری و چه به لحاظ سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی نیز همچنان ادامه خواهد داشت.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قالب توصیه‌های پیشگیرانه خطاب به مردم عنوان کرد: به رغم تذکرات داده شده در بعضی از قسمت‌های شهر مشهد عدم تجمع مردم رعایت نمی‌شود و هنوز مردم از خانه‌ها بیرون می‌آیند، لذا اگر می‌خواهیم با یک فاجعه انسانی روبرو نشویم، واقعا باید این مسئله را جدی بگیریم و در خانه بمانیم.

منبع: استانداری خراسان رضوی

گزارش خطا
برچسب ها: تعطیلی بانک
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->