سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی
سرخط خبرها

سامسونگ یک فلسفه طراحی جدید برای سال ۲۰۳۰ دارد

  • کد خبر: ۲۲۰۱۲۶
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷
سامسونگ یک فلسفه طراحی جدید برای سال ۲۰۳۰ دارد
سامسونگ می‌خواهد تا سال ۲۰۳۰ به بزرگ‌ترین تولیدکننده تراشه‌های نیمه‌هادی جهان تبدیل شود و اکنون فلسفه طراحی محصول جدید خود را نشان داده است که در سال ۲۰۳۰ اجرایی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز - سامسونگ برای سال ۲۰۳۰ برنامه‌های بزرگی دارد.  غول کره‌ای، چشم‌انداز خود را ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ (۲۸ فروردین) در هفته طراحی میلان ۲۰۲۴ به نمایش خواهد گذاشت.

«تی‌ام رو» (TM Roh)، مدیرعامل سامسونگ MX، سرمقاله جدیدی را برای افشای فلسفه طراحی محصول جدید این شرکت و مواردی که می‌خواهد برطرف کند، نوشته است. غول کره‌ای با فلسفه طراحی محصول جدید خود که Samsung Design Identity ۵.۰ نام دارد، چند ویژگی ازجمله ضرورت، نوآوری و هماهنگی را پیش می‌گیرد.

مدیر ارشد سامسونگ فاش کرد که آنها بیش از ۱۵۰۰ طراح در هفت استودیو طراحی خود از سراسر جهان دارند. آنها از فلسفه طراحی سامسو‌نگ - Inspired by Humans, Creating the Future - استفاده می‌کنند که از زمان آغاز به کار بخش موبایل آن در سال ۱۹۹۶ تغییری نکرده است. بااین‌حال، نحوه زندگی، تجربه زندگی و استفاده مردم از محصولات دائماً درحال تغییر است و سامسو‌نگ می‌خواهد استراتژی خود را برای آینده اصلاح کند.

سامسونگ با فلسفه طراحی جدید DI ۵.۰ خود می‌خواهد محصولاتی با سه ویژگی طراحی بسازد:

Essential: ضرورت
Innovative: نوآوری
Harmonious: هماهنگی

با طراحی Essential، این شرکت می‌خواهد روی هدف اصلی محصولات خود تمرکز کند. به‌عنوان مثال، گلکسی S۲۴ دارای طراحی نسبتاً ابتدایی با حاشیه‌های نازک است و از همان زبان طراحی سایر گوشی‌های گلکسی استفاده می‌کند. طراحی Innovative در محصولات سامسونگ می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد، مانند قابلیت ترجمه هم‌زمان تماس‌های گلکسی S۲۴ و جاروبرقی‌هایی که به‌طور خودکار نوع کف زمین را تشخیص می‌دهند. با طراحی Harmonious، این شرکت می‌خواهد از طریق SmartThings که تمام محصولات سامسونگ را با یکدیگر ادغام می‌کند، باعث سادگی محصولات خود شود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->