کاهش مصرف نمک، راهی برای تسکین دردهای زنانه تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد رشد ۲.۴۳ درصدی موالید مادران ۲۰ تا ۲۴ سال در چه سنی میزان باروری زنان پایان می‌یابد؟ سیده ملک‌خاتون نخستین زن حکمران شیعه مروری بر زندگی نخستین بانوی دارنده دکترای ریاضی در خراسان‌رضوی | انتگرال زندگی و حساب عاشقی! قرار نیست همه‌چیز به «خاطره» تبدیل شود تجلیل از بانوان موفق جامعه کارگری رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم برابری جنسیتی همیشه به نفع بانوان نیست ویدئو | کودکان، قربانی بلاگر‌های آرایشی رکوردشکنی جوانمردی در جام‌جهانی پاراتیراندازی | تیم ایران طلا گرفت ویدئو | استقبال ویژه خانوادگی از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک تمامی خدمات کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی رایگان است | مراجعه بیش از ۶ هزار مراجع خانم به مرکز مشاوره باب الهادی در ۱۴۰۲ زنان بخوانند| مقابله با عوارض جنسی داروهای ضد افسردگی محمود پاک نیت: زنان جوان ایرانی همه فرزند دوست هستند
سرخط خبرها
آغازی بر پایان دولت پوشالی

آغازی بر پایان دولت پوشالی

  • کد خبر: ۲۲۲۰۵۱
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
عملیات دفاعی ایران، چه با پاسخ تلافی جویانه همراه باشد چه بی پاسخ، آغازی برای پایان دولت پوشالی کودک کش و جنایتکار اسرائیل که بر پایه زور و خشونت برپا شده خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، ۷۶ سال از تشکیل دولت جنایت کار اسرائیل می‌گذرد، دولتی که نقض قواعد بین المللی، نسل کشی، نژادپرستی، تجاوزگری و... از ویژگی‌های بارز آن محسوب می‌شود.

حکومتی که گرچه شعار سرزمین موعود را برای نژاد خود سر می‌دهد و بر سبقه تاریخی اش می‌بالد، اما سالهاست که سرزمین موعود را مهد کودک کشی و جنگ و خونریزی کرده است.

با نگاهی به تاریخ این رژیم جعلی شاهد دسیسه و توطئه‌های متعددش نسبت به جمهوری اسلامی ایران هستیم، که تا به امروز به صورت مستقیم پاسخی به آن‌ها از خاک کشورمان داده نشده بود، اما پس از ۶ ماه جنایت بی وقفه صهیونیست‌ها و به خاک و خون کشیدن مردم غزه، به ویژه کودکان و زنان، شرارت این رژیم در هدف گیری کنسولگری ایران در سوریه خط پایانی بود بر سیاست عدم رویایی مستقیم با رژیم صهیونیستی.

سیاستی که گرچه برای عده‌ای در داخل و خارج از کشور نگران کننده بود، اما مطابق ماده ۵۱ منشور ملل متحد و در دفاع مشروع در مقابل تجاوز مسلحانه خارجی و حمله صهیونیست‌ها به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق که براساس قوانین بین المللی جزو خاک کشورما محسوب می‌شود، صورت گرفته است.

موفقیت عملیات وعده صادق به کشور‌های غربی و دشمنان جمهوری اسلامی نشان داد که نه تنها توانایی نظامی و دفاعی ایران در حوزه اقدام و عمل در سطح بالایی قرار دارد بلکه از "قدرت بازدارندگی" نیز برخوردار است.

پاسخ جمهوری اسلامی ایران به دست اندازی و نقص حقوق دیپلماتیک ایران توسط رژیم صهیونیستی چند نکته مهم به همراه دارد که بررسی ابعاد آن قابل تامل است.

نخست اینکه عبور موشک‌ها و پهپاد‌های ایرانی از لایه‌های پدافندی چند کشور و استفاده از تاکتیک‌های مدرن در این عملیات برای فریب سامانه گنبد آهنین با توجه به گستردگی تعداد موشک‌ها و پهپاد‌ها را میتوان از مهمترین ویژگی‌های عملیات وعده صادق دانست، به طوری که بسیاری از کارشناسان نظامی جهان این عملیات را استثنایی و خاص توصیف کردند.

دوما عدم همراهی شورای امنیت با کشور‌های غربی و عدم تصویب قطعنامه علیه ایران نشان دهنده آنست که جامعه بین الملل نیز مخالف اقدامات بی ثبات کننده و تروریستی رژیم صهیونیستی است و این رژیم را تهدیدی برای آینده بشریت می‌دانند.

سوما علیرغم اعمال وحشیانه صهیونیست‌ها در موشک باران مناطق غیرنظامی و به خاک و خون کشیدن مردم بی دفاع و کودکان مظلوم غزه و سایر کشور‌ها، جمهوری اسلامی ایران در این عملیات مطابق با اصول مقابله نظامی تنها تاسیسات و پایگاه‌های نظامی این رژیم را موشک باران کرد و هیچ زیرساخت اقتصادی و یا مجموعه انسانی را هدف قرار نداد.

در واقع عملیات دفاعی کشورمان در پاسخ به سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونیستی، بیان اقتدار و عزت مندی ایرانی و حمایت از مظلومان جهان است که علاوه بر انسجام و اتحاد بیشتر محور مقاومت، موجبات شادی بسیاری از انسان‌های بیدار جهان را فراهم کرد و به تقویت جایگاه بین‌المللی و منطقه‌ای ایران بخصوص در میان ملت‌های منطقه منجر شده است.

ایران با توجه به موقعیت استراتژیک، ژئوپلتیک و توان دفاعی و نظامی بالای خود، پیام مهمی را به دشمنان خود یادآور شد که در صورت نقض حقوق بین الملل و تعرض به خاک و منافع کشور سکوت نخواهد کرد و از حق ملت خود دفاع خواهد کرد. با این حال می‌توان گفت عملیات دفاعی ایران، چه با پاسخ تلافی جویانه همراه باشد چه بی پاسخ، آغازی برای پایان این دولت پوشالی که بر پایه زور و خشونت برپا شده خواهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.