پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟
سرخط خبرها

مورایس و ادامه خریدهای عجیب برای سپاهان

  • کد خبر: ۲۲۲۳۶۳
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۷
مورایس و ادامه خریدهای عجیب برای سپاهان
سرمربی سپاهان همچنان برای این باشگاه خرید می‌کند.

به گزاش شهرآرانیوز، خوزه مورایس را باید از آن دسته مربیان فعال در نقل و انتقالات دانست. مربی که همراه با ایجنت خود در این دو فصل کلی برای باشگاه سپاهان خرید خارجی داشتند و حتی محمد قربانی را هم به فوتبال روسیه ترانسفر کردند. جالب اینکه در فاصله ۷ هفته مانده به پایان لیگ مورایس و ایجنتش تصمیم گرفتند مجدد مورگیس تکسیرا را به سپاهان برگردانند.

مربی پرتغالی که رابطه خوبی با مورایس دارد و سالها در باشگاه سپاهان در نقش مربی فعالیت می کرد. در این میان جلال امیدیان هم گزینه مدنظر باشگاه سپاهان برای تقویت کادرفنی بود که مورایس با آمدن او مخالفت نکرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->