بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

یک امتیاز و دیگر هیچ!

  • کد خبر: ۸۰۸۷
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴
یک امتیاز و دیگر هیچ!
توشه شهرخودرواز بازی سرد با سایپا درهفته پر تساوی لیگ برتر فوتبال

مرتضی اخوان - «زمین ورزشگاه قدس، زمین کشاورزی است تا فوتبال!» این حرف‌ها تصویری است که یحیی گل محمدی از نبرد شهرخودرو و سایپا داد. تصویری که او می‌گوید علت اصلی نتیجه نگرفتن تیمش است! دیداری در چهارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور که نه پخش تلویزیونی داشت و نه ویدئو‌های قالب‌توجهی از آن در فضای خبری منتشر شده است. مردان شهرخودرو که بعد از پیروزی ارزشمند هفته گذشته مقابل ذوب‌آهن در فولادشهر به شهر قدس آمده بودند تا با برتری برابر نارنجی‌پوشان تهرانی به صدر جدول لیگ برتر برسند، اما یک امتیاز تنهارهاورد آن‌ها از این دیدار بود.


خوش‌شانسی در روز بدشانسی‌ها
نماینده استان در لیگ برتر فوتبال در حالی مقابل سایپا متوقف شد که دیدار این تیم اولین بازی هفته نهم بود و با علم به این تساوی تیم‌های پرسپولیس، فولاد و نفت آبادان فرصت این را داشتند تا با برتری برابر حریفان، رتبه سوم جدول را از شاگردان گل‌محمدی بگیرند. بااین‌حال خوزستانی‌ها و پرسپولیس هدیه شاگردان یحیی را پس فرستادند و با توقف در بازی‌های خود جدول لیگ را در نیمه بالایی دست‌نخورده باقی گذاشتند. در سوی دیگر، سپاهان امیر قلعه‌نویی نیز که هفته گذشته مقابل همین سایپا متوقف شده بود، در جم از پسِ شاگردان کمالوند برنیامد تا اختلافش با شهرخودرو زیاد نشود.

بازگشت به زوج خط آتش
نکته جالب دیدار شهرخودرو و سایپا، بازگشت یحیی گل‌محمدی به تاکتیک استفاده از ۲ مهاجم در خط آتش بود؛ اتفاقی که هفته‌های ابتدایی لیگ برتر به نتایج درخشان برای شهرخودرو منجر شده بود و زوج روح‌ا... باقری و یونس شاکری برای هر خط دفاعی ترسناک بود، اما با مصدومیت باقری و دورشدن او از شرایط مسابقه، یحیی گل‌محمدی در بازی‌های بعد از سیستم ۱-۳-۲-۴ استفاده می‌کند و شاکری در قامت تک‌مهاجم تیم به کار گرفته می‌شود. بااین‌حال زمین نامناسب ورزشگاه شهرقدس به زوج خط حمله شهرخودرو اجازه عرض‌اندام چندانی نداد؛ اما به نظر می‌رسد بازگشت روح‌ا... باقری و به‌کارگیری او در خط حمله کنار یونس شاکری می‌تواند هواداران تیم مشهدی را به بازی‌های آینده امیدوار کند. چراکه باقری و شاکری در ابتدای فصل نشان دادند در کنار یکدیگر می‌توانند زوجی مناسب را برای خط حمله این تیم تشکیل دهند. زوجی که بتواند همچون زوج فصل گذشته قاسمی‌نژاد و شاکری کار را برای شهرخودرو در آورد.

گل‌محمدی: بازی صفر - صفر نمی‌شد جای سؤال داشت!
یحیی گل‌محمدی که از وضعیت زمین شهرقدس شاکی بود، در نشست خبری بعد از بازی گفت: در این زمین واقعا نمی‌شد کار کرد. این زمین، زمینی برای مسابقه نیست. احساس می‌کردیم به زمین کشاورزی آمده‌ایم! نمی‌دانم روی چه حسابی در این زمین بازی باید انجام می‌شد. روز قبل از بازی ما، در لیگ یک، زیر باران در اینجا یک بازی برگزار شده بود. این زمین همین‌طوری کیفیتی نداشت، چه برسد که روز قبل هم بازی انجام شده باشد. بااین‌اوصاف جای صحبتی برای مسائل فنی وجود ندارد. وی ادامه داد: سایپا یکی‌دو موقعیت داشت و ما هم یکی‌دو موقعیت گل‌زنی داشتیم. اگر این بازی غیر از صفر - صفر تمام می‌شد، جای سؤال داشت. از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال می‌خواهیم که برای بازی‌ها ارزش و اهمیت بیشتری قائل شوند و توجه بیشتری به محل برگزاری بازی‌ها داشته باشند. با این زمین فوتبال، هیچ‌وقت فوتبال ما پیشرفت نمی‌کند، بلکه پسرفت هم می‌کند. سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خاطرنشان کرد: باید از هوادارانمان تشکر کنم که از راه دور آمدند و ما را تشویق کردند. خیلی دوست داشتیم که در این بازی در حضور هوادارانمان پیروز باشیم، ولی شکل کار طوری بود که حتی امکان تمرین در این زمین وجود نداشت، چه برسد که یک بازی حساس و رسمی در این زمین انجام دهیم. به نظر من این مسابقه هیچ کیفیتی نداشت و درباره آن صحبت نکنیم، بهتر است. گل‌محمدی درباره اعتراض‌های کادر فنی هر ۲ تیم به داوری و موقعیت گلی که تیمش در دقایق آخر از دست داد، تصریح کرد: در یک زمان خوب می‌توانستیم به گل برسیم و حیف شد که به این هدف نرسیدیم. فکر می‌کنم ضربه حسین مرادمند بود که گل نشد و می‌توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم، ولی در هر صورت نمی‌توانم از او ایراد بگیرم. مرادمند تلاش زیادی داشت که در این بازی گل بزند، ولی همین که توانستیم در این زمین موقعیت گل به دست بیاوریم، ارزشمند بود. درباره داوری هم فکر می‌کنم در نیمه اول در بعضی از صحنه‌ها بازی از دستش خارج شده بود و بچه‌های ما را با سوت‌هایش عصبی کرده بود، ولی درمجموع از اعضای تیم داوری به خاطر زحماتشان تشکر می‌کنم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->