سرخط خبرها

۶ امتیاز خانگی!

  • کد خبر: ۸۳۷۹
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
۶ امتیاز خانگی!
تیر شهرخودرو برای صدرنشینی به هدف می‌خورد؟
هفته دهم لیگ برتر فوتبال در حالی پیگیری می‌شود که روز جمعه تیم شهرخودرو خراسان در یک دیدار خانگی و در ورزشگاه امام‌رضا (ع) به‌مصاف پارس جم جنوبی خواهد رفت.
 
دیداری که با توجه به شرایط به‌وجود‌آمده در جدول رده‌بندی برای شاگردان یحیی گل‌محمدی از اهمیت بیشتری برخوردار است. این‌روز‌ها خوش‌شانسی به شهرخودرو که یک بازی عقب‌افتاده خانگی با گل‌گهر انتهای‌جدولی دارد، رو کرده است و حریفان مستقیم تیم یحیی در مسیر صدر جدول مدام فرصت‌سوزی می‌کنند؛ از ۲ تساوی سپاهان از ۲ هفته اخیر بگیرید تا شکست تراکتور و تساوی پرسپولیس.
 
شهرخودرویی‌ها که با ۳ امتیاز دیدار با پارس می‌توانند بدون احتساب یک بازی عقب‌افتاده نسبتا آسان بیست‌امتیازی شوند، امیدوارند که سپاهان و تراکتور در نبرد رودر‌روی امروز عصر به تساوی برسند تا نماینده مشهد به صدر جدول با یک بازی کمتر تکیه بزند!
 
اتفاق مبارکی که روحیه تیمی را بالا می‌برد و هواداران را برای حمایت همه‌جانبه در ادامه مسیر لیگ برتر نوزدهم راغب‌تر می‌کند. شهرخودرو در مصاف‌های رودر‌رو با پارس تاکنون یک پیروزی، یک شکست و ۲ تساوی داشته است. تیم یحیی سال گذشته یک تساوی و یک پیروزی مقابل حریف جنوبی به دست آورده که هر ۲ گل شهرخودرو در ۲ بازی فصل قبل را یونس شاکری به ثمر رسانده است.
 
نماینده خراسان در این دیدار بازیکن محرومی ندارد؛ اما سینا زامهران، محمد آقاجانپور و محمدعلی فرامرزی را به‌علت مصدومیت به احتمال فراوان در اختیار نخواهد داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->