مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تمدید شد+جزئیات میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را در ۱۴۰۵ به پخش برسانیم آغاز بهره‌برداری از ۲۹۵۰ طرح جهاد سازندگی در خراسان رضوی آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه جهادی در خراسان رضوی | دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند ۳۴ هزار شهید و تخریب ۹۵ درصد تأسیسات در دویست‌ونهمین روز جنگ غزه دعوت استاندار خراسان رضوی از گروه‌های جهادی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی جزئیاتی از توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی درخواست روسیه برای تحقیق درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه غرب به اوکراین برای حمله به روسیه چراغ سبز نشان داد ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم ​​​​​​​لتونی: اوکراین مجوز غرب برای حمله به خاک روسیه را دریافت کرده است هاآرتص: جوانان اسرائیلی در حال ترک اسرائیل هستند ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان + عکس حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رصد تحرکات نظامیان صهیونیست در مرز لبنان توسط حزب الله + فیلم ۳۰۰ تحریم جدید آمریکا علیه نهادهای روسی، چینی و دیگر کشورها به بهانه جنگ اوکراین زلنسکی یکی از مقام‌های سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم
سرخط خبرها
آیت‌ا... علم‌الهدی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در برخی نقاط کشور اظهار کرد:

آمادگی مردم و هماهنگی نهادها، مزیت مشهد است

  • کد خبر: ۹۵۷۳
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶
آمادگی مردم و هماهنگی نهادها، مزیت مشهد است
نماینده، ولی فقیه در خراسان‌رضوی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر کشور گفت: دشمن با ما در جنگ است؛ بنابراین باید در برنامه زندگی، مدیریت اجتماعی، تدبیر امور جامعه و در اداره امور انقلاب حواسمان جمع باشد. متأسفانه برخی اوقات غفلت‌هایی صورت می‌گیرد که باعث شعله‌ور شدن آتش مبارزه دشمن می‌شود. آیت‌ا... سیداحمد علم‌الهدی شب گذشته در حاشیه جلسه تفسیر قرآن کریم در مهدیه مشهد تصریح کرد: فضای منطقه، فضای نامتعادلی بود؛ در عراق و لبنان درگیری بود و مردم این کشور‌ها اذعان داشتند که این درگیری‌ها به خاطر ایران و دوستی ۲ کشور بوده؛ بنابراین هدف اصلی جریان‌های نفوذی آمریکا و اسرائیل، ایران بوده است. وی بیان کرد: مسئولان باید برنامه را به‌صورتی تدبیر می‌کردند که خودمان سیبل دشمن نشویم. اینجا اشکالاتی به برخی از افراد داریم؛ البته دنبال مجرم گشتن در نظام وحدت ما درست نیست، اما در این وضعیت، بی‌توجهی از سوی برخی عزیزان ما – که مغرض نبودند- صورت گرفت.
آیت‌ا... علم‌الهدی گفت: برای مردم، چه در داخل و چه در خارج، ثابت شد که مسئله حرکت‌های ضدانقلابی، مسئله مردمی مانند جلیقه‌زرد‌های فرانسه نیست و جریان خارجی است. خودشان نیز در پشت تریبون اقرار کردند ما آماده و تمهید کردیم.
وی با اشاره به وضعیت مشهد اظهار کرد: در شهر‌های دیگر کوتاهی و کم‌دقتی نشد و حتی شهید دادند، اما آشوب در مشهد به‌زودی و به نفع نظام جمع شد و خسران و ضایعاتی نداشتیم. ۲ خصوصیت در مشهد داشتیم و داریم؛ یکی اینکه همیشه جریان‌های امنیتی، نظامی، انتظامی و قضایی یکپارچه‌اند و این موضوع فقط مربوط به زمان بحران نیست؛ به‌ویژه اینکه امروز استاندار ما فردی متدین، فعال، کاری و در رأس قضیه است. خصوصیت دوم، آمادگی مردم مشهد است؛ یعنی شب شنبه که کار شروع شد، شب یکشنبه همه نقطه‌های فراخوان دشمن، قبل از حضور عوامل دشمن، مردم حاضر بودند و نقشه‌های آنان نقش بر آب شد. اگر این آمادگی در سراسر کشور بود، هیچ کجا دچار خسارت نمی‌شدیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->