درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی
سرخط خبرها

دعوا و جنجال بر سر فشار آب، به قتل پیرمرد ۶۰ ساله منجر شد

  • کد خبر: ۲۲۲۵۶۵
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
دعوا و جنجال بر سر فشار آب، به قتل پیرمرد ۶۰ ساله منجر شد
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از درگیری مرگبار ساکنان یک ساختمان بر سر فشار آب خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار علی ولیپور گودرزی درباره جزئیات این پرونده گفت: در ساعت ۱۳:۳۰ روز بیستم فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از مرگ مشکوک مرد میانسالی بر روی تخت بخش اورژانس این بیمارستان خبر دادند که درپی آن تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی وارد سردخانه بیمارستان شدند و با جسد مردی حدوداً ۶۰ ساله مواجه شدند.

وی با بیان اینکه بررسی اولیه جسد حاکی از آن بود که این فرد احتمالاً به‌خاطر ضربه بر سر به قتل رسیده است، گفت: بررسی‌های اولیه نشان داد که متوفی ساعتی قبل با همسایه‌های ساختمانی که داخل آن زندگی می‌کرد درگیر شده است. پسر متوفی در جریان تحقیقات ابتدایی جنایی به کارآگاهان گفت که در طبقه دوم ساختمان زندگی می‌کنند و فشار آب خانه‌شان کم بوده است. در همین راستا هم بنا شده تا برای جبران فشار آب به صورت شریکی با همسایه‌ها یک پمب آب خریداری کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اظهارات فرزند متوفی ادامه داد: بر سر همین موضوع اختلافاتی میان مقتول و همسایه ساکن در زیرزمین به وجود آمده بود. در روز حادثه به‌دلایلی اختلافی میان ساکنان این دو واحد بالا گرفت و در نهایت با دیگر ساکنان که چهار نفر بودند درگیر شدند و در جریان این نزاع مقتول از ناحیه سر هدف ضربه همسایه‌ها قرار گرفت و پس از احساس درد و انتقال به بیمارستان فوت شد.

ولیپور گودرزی ادامه داد: به‌دنبال دریافت این اطلاعات، کارآگاهان چهار مرد جوان را بازداشت کردند، اما آنها در بازجویی‌های مقدماتی منکر وارد کردن ضربه به سر متوفی در جریان این درگیری مرگبار شدند. پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و ساختمان موردنظر، کارآگاهان مأموریت یافتند با اقدامات فنی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی جسد مرد میانسال برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->