آزادراه تهران شمال مسدود شد + علت (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقوع سیل در شبستر آذربایجان شرقی + فیلم (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرریز شدن سد مخزنی دویرج دهلران ایلام + فیلم مسئولان در تدارک اجرای مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | معوقات حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی واریز خواهد شد اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان مشهدی (۱۴ اردیبهشت) مرگ ۲ نفر براثر مسمومیت با گاز در ساری (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی پژو ۲۰۶ در فکوری| آتش نشانان دو محبوس حادثه را نجات دادند (۱۴ اردیبهشت) جاده چالوس یک طرفه شد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد (۱۴ اردیبهشت) زلزله مشهد را لرزاند + جزئیات (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید
سرخط خبرها

کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید

  • کد خبر: ۲۲۳۷۴۱
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸
کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید
آزمایش دی ان ای هویت جوانی که جسدش داخل بشکه‌ای در لواسان پیدا شده بود را فاش کرد و حالا عامل جنایت که مدعی بود مقتول زنده است، ادعای جدیدی را مطرح کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ۲۸ اسفند پارسال گزارش ناپدید شدن پسری جوان به نام فرهاد به پلیس اعلام شد. او به تنهایی در آپارتمانی در غرب تهران زندگی می‌کرد و پولی که پس از ناپدید شدن وی، از حسابش برداشت شده بود، پلیس را به فردی به نام شاهین رساند. شاهین آن روز در حالی که کارت عابربانک جوان گمشده را در دست داشت، به یک فروشگاه رفته و بشکه، اسید و دستکش خریداری کرده بود. همه شواهد نشان می‌داد که شاهین، جوان گمشده را به قتل رسانده است. حتی ماموران در ادامه فردی به نام بهنام را دستگیر کردند که مدعی بود به شاهین در جابجایی جسد جوان گمشده کمک کرده است.

بهنام می‌گفت: شاهین یک روز با من تماس گرفت و مدعی شد که دوستش به نام فرهاد (جوان گمشده) را کشته و جسدش را داخل بشکه قرار داده است. وی از من خواست که بشکه را در اطراف تهران رها کنم. من هم به خانه مقتول رفتم با دیدن جسدش که داخل بشکه با اسید سوزانده شده بود، بشکه را به ماشینم منتقل و در منطقه‌ای در لواسان رها کردم.

در حالی که همه شواهد از این حکایت داشت که شاهین جوان گمشده را به قتل رسانده است، اما او مدعی شد که مقتول زنده است و به ترکیه فرار کرده. شاهین گفت: فرهاد (جوان گمشده) در درگیری فردی را به قتل رساند و به ترکیه فرار کرد و جسدی که پیدا شده جسد آن فرد است.

از آنجا که جسد با اسید سوزانده شده بود، دستور آزمایش دی ان‌ای صادر و دیروز تایید شد که جسد متعلق به فرهاد است.
به این ترتیب شاهین بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و روز گذشته در تازه‌ترین اظهاراتش گفت: فرهاد از دوستانم بود و ما مشکلی نداشتیم. قرار بود کافه راه اندازی کنیم، اما روز حادثه او به کام مرگ رفت. آن روز به خانه فرهاد رفته بودم و با هم مشروبات الکلی مصرف کردیم. فرهاد سپس کوکائین مصرف کرد و حالش خیلی بد شد. ناگهان دیدم نفس نمی‌کشد و جان باخته است. من هم ترسیدم مبادا قتل را گردن من بیندازند و به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم جسد وی را داخل بشکه اسید قرار داده و در جای دیگری رهایش کنم.

تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->