ضربه جبران ناپذیر مشاورنما‌های اینستاگرامی ویدئو | تصاویر باورنکردنی از خشونت پلیس آمریکا علیه زنان معترض به نسل‌کشی در غزه مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد پویش ملی «مادران نسل رضوی» از دهه کرامت در سراسر کشور آغاز خواهد شد ارتقای ساختار تشکیلاتی حوزه بانوان در شهرداری اولویت جدی ماست حرم نوشت های یک خادمه | دعوت نامه مخصوص چقدر با راهکارهای جایگزین تنبیه بدنی در کودکان آشنا هستید؟ فیبروم رحمی در کمین زنان با فشار خون بالا والدین بخوانند| اصول تربیتی و تنبیهی کودک ۴ تا ۶ ساله تفریح‌نکردن، منجربه اختلال در خانواده و افسردگی بانوان می‌شود فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران اعلام آمار مرگ‌ومیر‌های سال ۱۴۰۲ | زنان یا مردان، کدام بیشتر فوت کردند؟ نامه عاشقانه و عارفانه آیت‌الله شهید سیدمصطفی خمینی به همسرش | بازنشر به مناسبت درگذشت بانو معصومه حائری تشریح فعالیت‌های مرکز امور بانوان بنیاد کرامت رضوی کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا ۹۵ درصد سقط جنین ها در کشور مشروع است مادران بخوانند| نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان نیاز به فضاهایی برای شادی دختران و سپری‌کردن اوقات فراغت آنان داریم تمدن‌ها با کاهش جمعیت از بین می‌روند
سرخط خبرها
تولیدات هنری باید متناسب با تعالی جایگاه خانواده و مادر باشد

تولیدات هنری باید متناسب با تعالی جایگاه خانواده و مادر باشد

  • کد خبر: ۲۰۵۸۷۵
  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جایگاه مقام مادران شهدا، گفت: رویکرد ما در حوزه فرهنگ و هنر باید تعالی جایگاه خانواده و مادر باشد و همه تولیدات هنری باید این موضوع مهم را تقویت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین گرامیداشت مقام مادر و روز زن شنبه- ۲۳ دی ماه- با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، عاطفه خادمی مشاور اجتماعی وزیر، فاطمه قاسم پور رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی و جمعی از بانوان همکار در وزارت فرهنگ در محل تالار وحدت برگزار شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین اظهارداشت: حلول ماه رجب و ولادت امام محمد باقر (ع) را خدمت همه خواهران و مادران بزرگوار تبریک عرض می‌کنم. این نشست قرار بود در روز مادر و ایام ولادت حضرت زهرا (س) برگزار شود، ولی حادثه تروریستی کرمان باعث تاخیر در برگزاری آن شد.

وی بیان کرد: مادر در فرهنگ ما مصداق کامل ایثارگری و فداکاری است و همه ما نسبت به مادرانمان چنین حسی را داریم.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه در وزارت فرهنگ می‌خواهیم معیار‌های مهم فضیلت و اخلاق را در جامعه گسترش دهیم، اظهارداشت: رویکرد ما در حوزه فرهنگ و هنر باید تعالی جایگاه خانواده و مادر باشد و همه تولیدات هنری باید این موضوع مهم را تقویت کنند.

اسماعیلی با اشاره به تصویر بهم ریخته‌ای که از خانواده در فرهنگ مادی غربی به وجود آمده است، تاکید کرد: در غرب خانواده از بین رفته و تعداد فرزندانی که بدون حضور پدرانشان رشد می‌کنند به اعداد بسیار نگران کننده‌ای رسیده است؛ اگر این فرهنگ معیوب بخواهد در قالب آثار هنری وارد جامعه ما شود اثرات مخربی ایجاد می‌کند که ما باید مانع آن شویم.

وی افزود: هنرمندان ما باید همت کنند که ریشه‌های اصیل بومی و اجتماعی را در آثارشان به نمایش گذارند و نباید تحت تاثیر القائات رسانه ای، فرهنگی و هنری وارداتی قرار بگیریم.

اسماعیلی گفت: مادران شهدا و همسران جانبازان الگو‌های همیشگی ایثار در جامعه هستند و ما در حوزه فرهنگ و هنر در قبال آن‌ها کم کاری کرده ایم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.