روایت هایی مستندگونه از اهدای طلا توسط زنان به محور مقاومت در کتاب «جان و دل» صدور پیام دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) خطاب به بانوان و مادران ایرانی| امروز پیام نذر‌های مادران ایران به جهانیان رسیده است مهم‌ترین مأموریت زن تراز انقلاب اسلامی چیست؟ نقش مهم وراثت در چندقلوزایی اشک عشق پای دوخت ۱۳هزار لباس برای مراسم جهانی شیرخوارگان حضرت علی‌اصغر(ع) در حرم مطهر رضوی پیمان عاشقانه زوج‌های مشهدی در دل روز‌های جنگ تربیت بانوان کنشگر بین‌المللی، اولویت مهمی برای دوران پساجنگ تحمیلی رژیم صهیونیستی به ایران مشهدی‌ها الگویی از مقاومت، امید و عشق به زندگی در سایه جنگ شهادت یاسمین باکوئی در حملات رژیم صهیونیستی، داغی بر دل دانشگاه شریف شهدای پزشک زن ایرانی در حمله رژیم صهیونیستی را بشناسیم؟ توصیه‌های یک روانشناس برای پر کردن اوقات فراغت کودکان با رویکردی هوشمندانه خانواده‌های شهدا «خاکریز دوم» در برابر دشمنان هستند ۱.۸ میلیون بانوی در  سن باروری، مخاطب طرح ملی آمایش امید در  مشهد درباره عوارض سزارین‌های تقویمی| تنها ۲ تا ۳ درصد سزارین‌ها به درخواست مادر است خرده‌روایت‌هایی از زبان ۴۰ زن و همسر بازمانده از فاجعه انفجار هم‌زمان ۴ هزار پیجر در لبنان در کتاب «دشواری مبارک» سهم خراسان جنوبی از تسهیلات فرزندآوری تنها ۰.۴۵ درصد است زنان، کنترل‌گران عاطفی جامعه در بحبوحه جنگ مادر، روح خانه ایرانی و زیرساخت آن است
سرخط خبرها
بررسی نقش زنان در اقتصاد دیجیتال

بررسی نقش زنان در اقتصاد دیجیتال

  • کد خبر: ۳۲۷۲۹۶
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۴ - ۱۸:۵۱
یک کارشناس مسائل اقتصادی و بازار کار با بررسی نقش زنان در اقتصاد دیجیتال، گفت: بانوان از طریق پلتفرم‌های دیجیتال، می‌توانند در کنار خانه‌داری، فعالیت‌های تأثیرگذاری هم در این عرصه انجام دهند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حمید حاج‌اسماعیلی اظهار کرد: امروزه فرصت‌های جدیدی در عرصه‌های فناوری، مشاغل اینترنتی و فضای مجازی برای زنان مطرح می‌شود و آنها در این بخش‌ها می‌توانند خیلی کارآمدتر از مردان باشند.

وی با اشاره به توسعه اقتصاد کشور از طریق مشاغل مختلف از جمله شغل‌های خانگی که عمدتا توسط بانوان در منزل انجام می‌شود، بیان کرد: دو گروه در بازار کالا‌های تولید شده در مشاغل خانگی را خریداری می‌کنند؛ گروه اول عموم مردم هستند که به تناسب زمانی و در روز‌های خاص در این عرصه تأثیرگذار هستند. این درحالی است چنانچه قدرت خرید مردم کاهش پیدا کند، چنین محصولاتی هم از سبد خانوار‌ها حذف می‌شود و این لطمه‌ای است که به تولیدات حوزه مشاغل خانگی وارد می‌شود. گروه دوم هم گردشگران هستند که در عرصه داخلی و خارجی از خریداران این کالا‌ها محسوب می‌شوند.

این کارشناس مسائل اقتصادی و بازار کار با اشاره به ایجاد فرصت‌های جدیدی که در اقتصاد دیجیتال برای بانوان در دنیای امروز وجود دارد، تاکید کرد: این مشاغل می‌تواند در مسیر فعالیت‌های خانه‌داری آنان شکل بگیرد. بانوان بدون نیاز به حضور در محل‌های دیگر می‌توانند در این مشاغل نقش‌آفرین باشند. البته فرصت‌های شغلی بسیار زیادی در عرصه اقتصاد دیجیتال مطرح است. زنان از طریق همین پلتفرم‌های دیجیتال، می‌توانند در کنار خانه‌داری، فعالیت‌های تأثیرگذاری هم در این عرصه انجام دهند.

منبع: جام جم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.