فوت پیرترین زن ایران| بانویی که متعلق به ۵ نسل گذشته بود فرمول طلایی مادران برای بردن کودک به هیئت و روضه محرم درخشش دختر اسکیت‌باز سرعت خراسان رضوی در رقابت‌های کشوری صعود ۱۰۹ پله‌ای دختر تنیسور ایرانی در رنکینگ جهانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران: برگزاری رقابت‌های باشگاهی، انگیزه را افزایش می‌دهد نگاهی زنانه به جنگ در کتاب «دوازده خوان» ۴ خراسانی در تیم ملی والیبال کمتر از ۱۸ سال دختران| مشهدی‌ها حریفان آسیایی خود را شناختند مصرف این ادویه جادویی از پیری زودرس پیشگیری می‌کند! ارتباط میان کم‌خوابی و استرس با چاقی چیست؟ افزایش اعتبارات پروژه‌های «شهربانو» به ۵۹۰ میلیارد تومان در شورای اسلامی شهر مشهد چطور زندگی عروس ۱۶ ساله در چند روز نابود شد؟ | روایت دختری که با گریه به مرکز مشاوره پلیس مشهد آمد چند زوج نابارور با کمک پژوهشگاه رویان فرزندشان را در آغوش کشیدند؟ هشدار یک متخصص: غر زدن به مغزتان آسیب می‌رساند ضرورت توجه به حوزه زنان و خانواده در سیاستگذاری های کلان فرهنگی خانه داری| چرا کیک، یک طرفه پف می‌کند؟ کم‌کاری تیروئید احتمال ناباروری را افزایش می‌دهد اصفهان، میزبان دومین اردوی تیم ملی هندبال زنان| شرایط آمادگی بازیکنان نسبتاً خوب است چرا وام‌ و امتیازات فرزندآوری، جمعیت را افزایش نداد؟
سرخط خبرها
اعلام اسامی زنان فوتبالیست اعزامی به تورنمنت سه‌جانبه هند

اعلام اسامی زنان فوتبالیست اعزامی به تورنمنت سه‌جانبه هند

  • کد خبر: ۳۶۵۰۱۱
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۴ - ۱۵:۰۰
کادرفنی ۲۴ بازیکن را به اردوی تیم ملی فوتبال زنان جهت حضور در تورنمنت سه جانبه هند دعوت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال زنان کشورمان در راستای آماده‌سازی برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۶ در فیفادی ماه اکتبر (آبان) راهی هند خواهد شد. بر همین اساس اردوی آماده سازی متصل به اعزام تیم ملی فوتبال زنان جهت حضور در تورنمنت سه جانبه هند از ۲۲ مهرماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود. به همین منظور مرضیه جعفری ۲۴ بازیکن را به خط کرد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

کوثرکمالی، زهرا قنبری، شقایق روزبهان، فاطمه شبان و عاطفه ایمانی (البرز)

فاطمه امینه برازجانی، ملیکا متولی، رها یزدانی، عاطفه رمضانی زاده، فاطمه پسندیده، سارا دیدار، نگین زندی، مریم دینی، روژین تمریان، شبنم بهشت، افسانه چترنور، مینا نافعی، زهرا علیزاده، زهرا سربالی و گلنوش خسروی (کرمان)

زینب عباسپور، ثنا صادقی، زهرا احمدزاده و آتنا توفیق (تهران)

ملی‌پوشان تا روز شنبه ۲۶ مهرماه تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کنند و سپس به جهت شرکت در تورنمنت سه جانبه عازم هند می‌شوند. این رقابت‌ها با حضور تیم‌های هند، ایران و نپال از ۲۷ مهر تا ۳ آبان در شهر شیلونگ هند برگزار می‌شود و ملی‌پوشان در روز‌های ۲۹ مهر و دوم آبان مقابل تیم‌های هند و نپال به میدان می‌رود.

از ۲۴ بازیکن دعوت شده، ۲۳ بازیکن به تورنمنت هند اعزام خواهند شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.