از اعطای بسته اعتباری به زوج‌های جوان تا موضع‌گیری درباره حجاب؛ اظهارات نامزد‌های انتخابات در حوزه زنان و خانواده (بخش سوم) خانم‌ها این برق‌لب‌ها را نخرند پنج فایده شگفت انگیز روغن نارگیل برای سلامت مو زنان در برابر خشونت به کجا پناه می‌برند؟ درگذشت بانوی زائر ایرانی در مکه اظهارات کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در حوزه زنان و خانواده (بخش دوم) هوای مادری و دخترانه‌های دومین رویداد هم‌آفرینی دعوت در مشهد آخرین امضای شهید جمهور برای زنان خبر خوش برای روستاییان متولد دهه ۶۰ افزایش مصرف دخانیات در مدارس| دختران از پسران سبقت گرفتند از بانوان تأثیرگذار منتخب تقدیر خواهد شد برنامه نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در حوزه زنان و خانواده (بخش اول) باید از توانمندی، قدرت و هوش بانوان در حوزه کارآفرینی استفاده کنیم «لایحه اهدای تخمک» ابلاغ می‌شود اجرای قانون جوانی جمعیت با کمک و نظارت مردم | اعطای تسهیلات فرزندآوری آسان شود مجاهدت همسران شهدا کمتر از شهادت نیست قرص‌های ضدبارداری با بروز اضطراب مرتبط هستند افزایش سهم دانشجویان دختر در تحصیلات دانشگاهی دختران «ملکه» سوگوار شهید جمهور شدند | قصه شهید جمهور را مادران برای فرزندانشان تعریف کنند معادل یک سوم تولدهای سال گذشته سقط شدند! بالیوود ایرانی!
سرخط خبرها
ایران دارای فرهنگی غنی و بانوانی توانمند است

ایران دارای فرهنگی غنی و بانوانی توانمند است

  • کد خبر: ۱۸۶۵۶۵
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
مجری تلویزیون اهل کویت گفت: یران دارای فرهنگی غنی و مردمان خوبی است و من کاملا تحت تاثیر قرار گرفتم.

به گزارش شهرآرانیوز، خانم املا، مجری تلویزیون اهل کویت که در جشنواره بین المللی رسانه خورشید حضور دارد، گفت: برگزاری کنفرانس‌هایی مانند جشنواره خورشید بسیار حائز اهمیت و تاثیرگذار است، اهمیت بسیار آن به این دلیل است که خانم‌های رسانه شرکت کردند و می‌توانند ایده هایشان را بیان کنند.  

وی افزود: در رسانه‌های غربی زنان نقش بسیار مهمی دارند، ولی در دنیای اسلام و رسانه‌های شرق نقش زنان بسیار کم رنگ و فاقد اهمیت است، اما در طی این دوروز من بیش از ۵۰ خانم را دیدم که از رسانه‌های مختلف آمده اند و خیلی می‌توانند تاثیرگذار باشند و نقش خود را در این زمینه ایفا کنند.  

املا بیان کرد: این بسیار فرصت خوبی است که ما با ایران آشنا شویم، زیرا که رسانه در این زمینه بیشتر ناعدالتی هارا نشان داده و ما اکنون خودمان می‌بینیم که حقیقت به چه شکل است.  

وی ادامه داد: این اولین بار حضور من در مشهد است و خوشبختانه دیدگاه من کاملا تغییر کرده است، چیزی که فکر می‌کردم و چیزی که با آن روبه رو شدم با یکدیگر تفاوت دارند.  

املا اظهار کرد: ایران دارای فرهنگی غنی و مردمان خوبی است و من کاملا تحت تاثیر قرار گرفتم، جنبه‌های تاریخی و معنوی در مشهد بسیار است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.