دخالت در سیاست و مقدرات اساسی کشور حق و تکلیف زنان است عنبر بسای و عود بسوزان و گل بریز* از کدام بانوان ورزشکار خراسانی در نخستین دوره اعطای نشان «کاوه»، تقدیر شد؟ میهن مثل مادر است آیا روتین‌های پوستی معجزه می‌کنند؟ تحقق الگوی سوم زن مسلمان، مطالبه جدی جامعه زنان از رئیس‌جمهور آینده است جشن مادر دختری «غدیر، عید هم عهدی» در حرم مطهر رضوی برگزار شد اسرار قهوه برای زیبایی پوست اختصاص ۲ فصل از سند تحول کشور به زنان و خانواده روایتی از حال و هوای ۵۰ زوج بوشهری که ماهشان را در حرم امام رضا (ع) عسل کردند علامه‌ها عاشق‌ترند حقیقت فراموش‌شده‌ای به نام «زنان پشتیبان در جنگ» دو چالش مهم دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ چیست؟ نظرات چند بانوی نویسنده درباره رمان دینی «اردو در قبرستان ژغاره» | ژانر وحشت و معمایی این کتاب باعث جذب مخاطب شده است گام دوم رویداد «ایراندخت» حمایت از بانوان کارآفرین است لزوم ارتقای فرهنگ اصیل ایرانی‌اسلامی علل شایع خونریزی در سه‌ماهه اول بارداری چیست؟ چهار قاتل خاموش روابط در زندگی مشترک را بشناسید پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات به مشاغل خانگی طی ۳ سال گذشته دیدگاه نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در رابطه با حجاب و طرح «نور» چیست؟ دولت سیزدهم و شهید آیت‌الله رئیسی به حوزه بانوان نگاه ویژه‌ای داشتند
سرخط خبرها
باید هویت و مطالبات واقعی زنان را در جهان به نمایش بگذاریم

باید هویت و مطالبات واقعی زنان را در جهان به نمایش بگذاریم

  • کد خبر: ۱۸۶۵۶۹
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
معاون امور زن و خانواده رییس جمهور گفت: زنان باید با یکدیگر شبکه‌هایی را برای نشان دادن هویت زنان و مطالبات واقعی آنان به جهان تشکیل دهند و آن را به نمایش بگذارند.

دکتر انسیه خزعلی در حاشیه اختتامیه جشنواره رسانه خورشید در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص تاثیرات جشنواره رسانه خورشید بر مجامع بین المللی گفت:جشنواره رسانه خورشید  مقدمه‌ای است بر ارتباط مستقیم با بسیاری از خبرنگاران و رسانه‌های بین المللی، تا اخبار زنان را با تحقیق و بررسی به دور از هیاهوی غربی منتشرکنند.

وی افزود: جشنواره رسانه خورشید باعث شد تا زنان فعالین رسانه بین المللی از نزدیک، زنان موفق و وتاثیرگذار ایرانی را ببیند و این اخبار را به جهان مخابره کنند. زنان ایرانی الگوی سومی را از زنان به جهان معرفی می‌کنند.

معاون امور زن و خانواده رییس جمهور گفت: باید ما زنان با یکدیگر شبکه‌هایی را برای نشان دادن هویت زنان و مطالبات واقعی آنان به جهان تشکیل دهیم و به نمایش بگذاریم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.