راز تقویت مهارت گفتگو در مناجات عرفه تولید محصولات مشابه خارجی توسط زنان شهرک صنعتی چناران «دانش‌ورزی حاصلخیز» در کتاب‌فروشی‌ها | روایت حضور زنان در عرصه فناوری چلّه‌نشینی بانوان زائر و مجاور در حرم امام‌رضا(ع) برای ظهور منجی عالم از اعطای بسته اعتباری به زوج‌های جوان تا موضع‌گیری درباره حجاب؛ اظهارات نامزد‌های انتخابات در حوزه زنان و خانواده (بخش سوم) خانم‌ها این برق‌لب‌ها را نخرند پنج فایده شگفت انگیز روغن نارگیل برای سلامت مو زنان در برابر خشونت به کجا پناه می‌برند؟ درگذشت بانوی زائر ایرانی در مکه اظهارات کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در حوزه زنان و خانواده (بخش دوم) هوای مادری و دخترانه‌های دومین رویداد هم‌آفرینی دعوت در مشهد آخرین امضای شهید جمهور برای زنان خبر خوش برای روستاییان متولد دهه ۶۰ افزایش مصرف دخانیات در مدارس| دختران از پسران سبقت گرفتند از بانوان تأثیرگذار منتخب تقدیر خواهد شد برنامه نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در حوزه زنان و خانواده (بخش اول) باید از توانمندی، قدرت و هوش بانوان در حوزه کارآفرینی استفاده کنیم «لایحه اهدای تخمک» ابلاغ می‌شود اجرای قانون جوانی جمعیت با کمک و نظارت مردم | اعطای تسهیلات فرزندآوری آسان شود مجاهدت همسران شهدا کمتر از شهادت نیست قرص‌های ضدبارداری با بروز اضطراب مرتبط هستند
سرخط خبرها
مستند «مهدی که به دنیا آمد» ویژه ۳۵۰ زوج مشهدی فردا اکران می‌شود

مستند «مهدی که به دنیا آمد» ویژه ۳۵۰ زوج مشهدی فردا اکران می‌شود

  • کد خبر: ۱۹۱۲۴۳
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
مستند «مهدی که به دنیا آمد» ویژه ۷۰۰ نفر از اعضای باشگاه اجتماعی همسران مشهدی فردا اکران می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در گفتگو با شهرآرانیوز بیان کرد: باشگاه اجتماعی همسران مشهدی با عنوان طرح «باهم» یکی از برنامه‌های خانواده محور است که اکران فیلم و مستند‌های کارشناسی شده جزو برنامه‌های فاز دوم است.

حسین باغگلی اعلان کرد: اکران مستند «مهدی که به دنیا آمد» نیز فردا یکشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۸ ویژه ۳۵۰ زوج مشهدی یا ۷۰۰ نفر در سینما آفریقا برگزار خواهد شد.

باغگلی افزود: بالا بردن آستانه تحمل زوجین یکی از اهداف باشگاه اجتماعی همسران مشهدی است که بخشی از این انتقال مفاهیم توسط نمایش فیلم صورت می‌گیرد. مستندات و فیلم‌هایی که انتخاب می‌شود توسط کارشناس‌ها و مشاوران باشگاه که مرتبط با هدف طرح باشد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون شهردار در خصوص محتوای مستند «مهدی که به دنیا آمد» گفت: این مستند ارتباط خانواده‌ها با ناشنوایان و جامعه معلولان را بررسی می‌کند و مستند ماجرای ازدواج یک فرد سالم با یک دختر ناشنوا را روایت می‌کند.

باغگلی افزود: بالابردن آستانه تحمل خانواده‌ها در زندگی مشترک و درک معنای ازدواج و زندگی در این مستند به طور متفاوتی بیان شده است که با مهمانان به نقد گذاشته می‌شود.

مستند «مهدی که به دنیا آمد» ویژه ۳۵۰ زوج مشهدی فردا اکران می‌شود

فیلم مستند «مهدی که به دنیا آمد» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی «امیرمهدی حکیمی» و «حجت بامروت» است که در خلاصه آن آمده است «مهدی در خانواده‌ای ناشنوا به دنیا می‌آید و با مشکلات بسیاری روبرو می‌شود. او تصمیم می‌گیرد پزشک شود، اما در یکی از سفر‌ها اتفاقی می‌افتد که مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد...»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.