چطور می‌توان از سحر و جادو در امان ماند؟ باید و نبایدهای تعامل با کودکان چاق انتشار جزئیات جدید از پرونده دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد نگاهی به زندگی و خدمات مادر علم زنان و مامایی ایران ویدئو | فراخوان ثبت نام بیمه اجتماعی رایگان ویژه مادران صادر شد + لینک ثبت نام سرطان تخمدان؛ یکی از علل شایع مرگ و میر زنان نقش مهم ماما در کاهش مرگ و میر مادران و کودکان ویدئو | گفتگوی آزاد با دختران در خودرو ون پلیس زنان با ورزش در میانسالی می‌توانند سال‌های بدون فعالیت خود را جبران کنند چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟ گذری بر تاریخ مامایی در ایران | قصه قابله روسی در مشهدِ یک قرن پیش ۱۵ هزار زوج مشهدی امسال در طرح «باهم» ثبت‌نام می‌شوند حواشی یک بازی و توهین به زنان کام همه را تلخ کرد | روز سیاه فوتبال سابقه شروع کاهش نرخ باروری به حدود دهه ۴۰ برمی‌گردد شاخصه‌های سبک زندگی مشترک از منظر امام صادق (ع) معرفی کتاب | حسنیه در دربار هارون، شرح مناظرات بانویی از شاگردان امام صادق(ع) بهره‌مندی بانوان زائر و مجاور از کارگاه‌های مشاوره آموزشی قرائت قرآن کریم چه کار کنیم فرزندمان چاق نشود؟
سرخط خبرها
تقدیر ویژه از بانوان در جشنواره اهدای نشان مشهد الرضا (ع)

تقدیر ویژه از بانوان در جشنواره اهدای نشان مشهد الرضا (ع)

  • کد خبر: ۲۰۲۷۴۷
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
عضو شورای شهر مشهد گفت: با تلاش‌های که انجام شد قرار بر این است تا در جشنواره اهدای نشان مشهد الرضا (ع) از بانوان تقدیر ویژه شود.

فاطمه سلیمی در گفتگو با خبرنگار شهربانو اظهار کرد: نشان مشهد الرضا (ع) نشانی است برای افرادی که برای مشهد، شهر امام رضا (ع) افتخار می‌آفریند، کسانی که توانستند تاثیر مهمی را برای مشهد و این شهر مقدس داشته باشند.

وی ادامه داد: این نشان به افتخار آفرینان مشهد اهدا می‌شود افتخار آفرینانی که می‌تواند مشهدی نباشند، ولی برای این شهر خدمت ارزنده‌ای انجام داده باشند که این کار و خدمت می‌تواند آن فرد را به عنوان الگویی برای جامعه ما تبدیل کنند.

عضو شورای شهر مشهد گفت: بحث الگوسازی به خصوص برای قشر نوجوان و جوان یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه شناسان است؛ با این نگاه، شورای شهر مشهد اهدای نشان مشهد الرضا (ع) به الگوسازان این شهر مصوب کرد.

سلیمی بیان کرد: برای انتخاب نامزد‌های دریافت نشان مشهد الرضا (ع) هشت کارگروه تعریف شد که این کارگروه‌ها شامل کارگروه های، ایثار مقاومت و شهادت، اجتماعی، ورزش و سلامت، علمی و فناوری، زیارت و خدمات زائر، بهداشت درمان و محیط زیست، فرهنگی و هنری و اقتصادی است.

وی افزود: ابتدا در کارگروه‌ها بر اساس یک سری ویژگی‌های عمومی و تخصصی، افراد مورد ارزیابی قرار گرفتند و سپس در کمیسیون تطبیق و هیئت داوران از میان افرادی که کارگروه‌ها معرفی می‌کنند، در هشت بخش به افراد نشان مشهد الرضا اهدا می‌کنند.

عضو شورای شهر مشهد بیان کرد: اهدای نشان مشهد الرضا (ع) به افرادی که می‌تواند برای اعتلا و جایگاه مشهد به عنوان کلانشهر مذهبی که قلب ایران است، کلان شهری که فرهنگ، هویت و بارگاه امام رضا (ع) بسیار می‌درخشد، تلاش کنند.

سلیمی بیان کرد: باید نخبگان و فرهیختگان مشهد با چنین غنای فرهنگی و هویتی به جامعه معرفی شوند.

وی عنوان کرد: نکته دیگر این است در کارگروه اولیه هم از تشکل‌ها مردمی مرتبط و هم از نخبگان، فرهیختگان و ارگان‌های مرتبط دعوت به عمل آمده بود که شاخص‌های مختلف را بررسی کنند، ابتدا فراخوان مردمی اعلام شد تا مردم هم در موضوع مشارکت داشته باشند و افرادی که به نظر آن‌ها شایسته دریافت نشان مشهد الرضا (ع) است به دبیرخانه این نشان معرفی کنند.

عضو شورای شهر مشهد افزود: نشان مشهد الرضا (ع) اولین بار است که در حال انجام است، انشالله استمرار این کار بتواند موثر باشد.

سلیمی بیان کرد: درخواستی که به عنوان کمیسیون خانواده داشتیم این بود که حوزه بانوان و خانم‌های توانمند هم در این انتخاب به صورت ویژه تری در نظر گرفته شود و بانوان عزیزی که برای شهر امام رضا (ع) توانستند مادری کنند هم از آن‌ها به صورت ویژه تقدیر شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.