دومین برد در مقدماتی جام ملت‌های آسیا کسب شد| تیم ملی فوتبال دختران زیر ۲۰ سال ایران، روی خط پیروزی نگاهی به عوامل اثرگذار در ایجاد صمیمیت میان خواهر و برادر در خانواده توسعه مشاغل خانگی با ایجاد زیرساخت‌های حمایتی و آموزشی در کشور ضرورت تقویت عرصه تبلیغ دینی ویژه بانوان در پیاده روی اربعین زایمان طبیعی بی‌درد، دستاورد مهم پزشکی روایت حضور زنانه در مسیر پیاده‌روی اربعین در «خواهرانه» سقوط تیم ملی فوتبال بانوان ایران در رنکینگ جهانی افزایش آمادگی روانی زوجین برای والدگری با انجام مشاوره‌های روان‌شناسی ضرورت حمایت هم‌زمان از مادران دارای اختلال مصرف مواد و فرزندان آنها نوزادان عجول | روایتی از تولد در شرایط غیرمنتظره و آمادگی تیم‌های امدادی طرحی برای شروع زندگی مشترک در سرزمین وحی معرفی چند راهکار به والدین برای پرورش خلاقیت از  تولد تا  نوجوانی فرزندان تفاوت تأثیرات آسیب‌های طلاق و فوت بر افراد خانواده زنان، مدیران غیررسمی در بحران‌های مختلف برتری تیم فوتبال دختران زیر ۲۰ سال ایران مقابل مالزی در انتخابی جام ملت‌ها تاثیر مستقیم سقط جنین بر رشد جمعیت درباره «نفس»، مرکزی مردمی که مانع از سقط جنین می‌شود نگاهی به جزئیات پرونده مفقودی الهه حسین‌نژاد و صدور حکم اعدام برای قاتل تأخیر در فرزندآوری، پدیده‌ای چندلایه‌ای
سرخط خبرها
راه اندازی کمپین خلاقیت ویژه مسائل زنان مشهدی با نگاه به مسائل شهری

راه اندازی کمپین خلاقیت ویژه مسائل زنان مشهدی با نگاه به مسائل شهری

  • کد خبر: ۲۰۶۴۱۶
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
مدیرکل خلاقیت و نوآوری شهری شهرداری مشهد گفت: یکی از اقدامات کارخانه نوآوری و خلاقیت در حوزه بانوان ایجاد کمپین‌های خلاقیت با نگرش به مسائل زنان در حوزه شهری است.
مریم دهقان
خبرنگار مریم دهقان

سیدرحمان میرزائیان در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: اگرچه ما در حوزه ایده پردازی و خلاقیت تفکیکی بین خانم‌ها و آقایان در مجموعه کارخانه نوآوری و خلاقیت قائل نیستیم؛ اما خانم‌ها در این حوزه نقش پررنگ و فعالی دارند و شرکت‌های دانش بنیانی را به ثبت رسانده‌اند.

میرزائیان بیان کرد: حدود ۴۰ درصد از فریلنسر‌ها را در کارخانه خانم‌ها تشکیل می‌دهند. همچنین مدیریت برخی شرکت‌های استارتاپی که در کارخانه نوآوری و خلاقیت مشغول هستند توسط بانوان اداره می‌شود.

وی ابراز کرد: یکی از اقدامات کارخانه نوآوری و خلاقیت در حوزه بانوان ایجاد کمپین‌های خلاقیت با نگرش به مسائل زنان در حوزه شهری است که نخستین تجربه این کمپین را ویژه بوستان‌های بانوان با حضور ۱۵ گروه از سازمان‌های مختلف شهرداری مشهد اجرا کردیم تا افراد ایده و راهکار‌های خود را ارائه دهند.

میرزائیان افزود: این ایده‌ها توسط کارشناسان تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفته و از سه ایده برتر تقدیر به عمل آمد. اجرای ایده نهایی نیز در حال حاضر که مربوط به استفاده از تلفن همراه در بوستان‌های ویژه بانوان بود تا به لحاظ عرفی و شرعی مشکلی برای افراد به وجود نیاید در حال بررسی مالی و اجرایی است. 



ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.