از اعطای بسته اعتباری به زوج‌های جوان تا موضع گیری درباره حجاب؛ اظهارات نامزد‌های انتخابات در حوزه زنان و خانواده (بخش سوم) خانم‌ها این برق‌لب‌ها را نخرند پنج فایده شگفت انگیز روغن نارگیل برای سلامت مو زنان در برابر خشونت به کجا پناه می‌برند؟ درگذشت بانوی زائر ایرانی در مکه اظهارات کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در حوزه زنان و خانواده (بخش دوم) هوای مادری و دخترانه‌های دومین رویداد هم‌آفرینی دعوت در مشهد آخرین امضای شهید جمهور برای زنان خبر خوش برای روستاییان متولد دهه ۶۰ افزایش مصرف دخانیات در مدارس| دختران از پسران سبقت گرفتند از بانوان تأثیرگذار منتخب تقدیر خواهد شد برنامه نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در حوزه زنان و خانواده (بخش اول) باید از توانمندی، قدرت و هوش بانوان در حوزه کارآفرینی استفاده کنیم «لایحه اهدای تخمک» ابلاغ می‌شود اجرای قانون جوانی جمعیت با کمک و نظارت مردم | اعطای تسهیلات فرزندآوری آسان شود مجاهدت همسران شهدا کمتر از شهادت نیست قرص‌های ضدبارداری با بروز اضطراب مرتبط هستند افزایش سهم دانشجویان دختر در تحصیلات دانشگاهی دختران «ملکه» سوگوار شهید جمهور شدند | قصه شهید جمهور را مادران برای فرزندانشان تعریف کنند معادل یک سوم تولدهای سال گذشته سقط شدند! بالیوود ایرانی!
سرخط خبرها
به زنان خَیر تأثیرگذار جایزه تعلق می‌گیرد

به زنان خَیر تأثیرگذار جایزه تعلق می‌گیرد

  • کد خبر: ۲۲۱۹۰۶
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۹
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ایجاد مجمع زنان خیر از طریق تشویق خیرین داخلی و خارجی را برای یکپارچه‌سازی کمک‌ها در جهت رفع مسائل و مشکلات موثر دانست.

به گزارش شهرآرانیوز، در نشست صمیمانه انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بانوان خَیِر، پیشنهادات و انتقادات مورد استماع قرار گرفت.

خزعلی هدف از برگزاری این نشست را پایه‌گذاری جهت تشکیل مجمع زنان خَیِر دانست، و بیان داشت: از این طریق با ترغیب و تشویق خَیرین داخلی و ایرانیان خَیِر خارج از کشور ضمن ایجاد هم‌افزایی می‌توان تلاش کرد تا با یکپارچه‌سازی کمک‌ها در جهت رفع مسائل و مشکلات با توجه به اولویت‌ها قدم برداشته شود.

در ادامه این نشست پیشنهاد شد جایزه ملی به زنان خَیِر تأثیرگذار با هدف فرهنگ‌سازی و تقدیر از خَیرین اهدا شود.

منبع: برنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.