فرزندآوری باید یک ضرورت ملی باشد نسل جوانِ باغیرت، متعهد و مسئولیت‌پذیر، نیاز آینده جامعه ماست شرایط حجاب با اجرای طرح نور تغییری کرده است؟ رسالت رو به گسترش آموزش زنان؛ کاهش شکاف جنسیتی کاهش مصرف نمک، راهی برای تسکین دردهای زنانه تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد رشد ۲.۴۳ درصدی موالید مادران ۲۰ تا ۲۴ سال پویش ملی «مادران نسل رضوی» از دهه کرامت در سراسر کشور آغاز خواهد شد قرارگاه تعالی زن و خانواده در سال جدید با جدیت پیگیری می‌شود در چه سنی میزان باروری زنان پایان می‌یابد؟ سیده ملک‌خاتون نخستین زن حکمران شیعه سیده ملک‌خاتون نخستین زن حکمران شیعه مروری بر زندگی نخستین بانوی دارنده دکترای ریاضی در خراسان‌رضوی | انتگرال زندگی و حساب عاشقی! قرار نیست همه‌چیز به «خاطره» تبدیل شود تجلیل از بانوان موفق جامعه کارگری رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم برابری جنسیتی همیشه به نفع بانوان نیست ویدئو | کودکان، قربانی بلاگر‌های آرایشی رکوردشکنی جوانمردی در جام‌جهانی پاراتیراندازی | تیم ایران طلا گرفت
سرخط خبرها
نتایج داوری آثار رویداد ملی شهربانو مشخص شد + جدول

نتایج داوری آثار رویداد ملی شهربانو مشخص شد + جدول

  • کد خبر: ۲۲۲۰۳۲
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
دبیرخانه روایت شهر، نتایج داوری رویداد ملی شهربانو، روایت شهر را در دو بخش مستند و داستانی اعلام کرد.

دبیر رویداد ملی شهربانو، روایت شهر در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: آثار برگزیده رویداد شهربانو در دو بخش داستانی و مستند توسط هیئت داوران انتخاب شده است که بر اساس امتیازی که هر یک از آثار دارند مبلغی به آنها تعلق می‌گیرد.

مجید ظریف در خصوص داوری آثار بخش رویداد شهربانو اظهار کرد: فراخوان رویداد شهربانو مبنی بر تولید فیلمنامه در دو بخش داستانی و مستند بوده است و تولید اثر بر عهده جشنواره نیست.

ظریف تصریح کرد: طی تفاهم نامه‌ای که موسسه فرهنگی شهرآرا با حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور، انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد سینمایی فارابی امضا کرده است قرار بر این بود گام اول که فیلمنامه نویسی است را اجرا کنیم، سپس آثار منتخب جهت تولید به این موسسات ارسال شود. 

وی ادامه داد: در بخش مستند، هفت نفر از شرکت کنندگان و در بخش داستانی پنج نفر از بانوان شرکت کننده موفق به کسب امتیاز شدند. 

گفتنی است داوری آثار رویداد شهربانو در بخش داستانی را لیلی عاج، محمدحسین لطیفی و حجت احمدی زر و در بخش مستند مسعود زارعیان، مهدی زمان پور کیاسری و حامد شکیبانیا به عهده داشتند. 

همچنین مجید ظریف، تهیه کننده و دبیر رویداد شهربانو، روایت شهر و جواد نوائیان رودسری، پژوهشگر و مدرس تاریخ و هویت مشهد در هر دو بخش به عنوان داور آثار حضور داشتند. 

نتایج داوری آثار رویداد ملی شهربانو مشخص شد + جدول

«برگزیدگان بخش مستند در رویداد شهربانو»

نتایج داوری آثار رویداد ملی شهربانو مشخص شد + جدول

«برگزیدگان بخش داستانی رویداد شهربانو»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.