خزعلی: نگاه تشریفاتی و ویترینی به زنها باید برداشته شود نخستین مجموعه «گیم‌نت» بانوان در مشهد راه‌اندازی شد دعوت بانوان نخبه کشور از مردم برای مشارکت در انتخابات اظهارات نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در حوزه زنان و خانواده (بخش چهارم) پاسخ به پرسش‌های حقوقی بانوان | آیا می‌توانم بعد از فوت همسرم، مستمری پدر بازنشسته‌ام را برای خودم فعال کنم؟ نامه‌نگاری‌ها برای فرزند دزدیده‌شده حسین قبادی، مباشر املاک آستان‌قدس‌رضوی، در ۸۰ سال پیش | دختری که هرگز پیدا نشد مادر باش و کارآفرین شو توانمندسازی زنان سرپرست‌خانوار در دولت شهید رئیسی + جزئیات راز تقویت مهارت گفتگو در مناجات عرفه تولید محصولات مشابه خارجی توسط زنان شهرک صنعتی چناران «دانش‌ورزی حاصلخیز» در کتاب‌فروشی‌ها | روایت حضور زنان در عرصه فناوری چلّه‌نشینی بانوان زائر و مجاور در حرم امام‌رضا(ع) برای ظهور منجی عالم از اعطای بسته اعتباری به زوج‌های جوان تا موضع‌گیری درباره حجاب؛ اظهارات نامزد‌های انتخابات در حوزه زنان و خانواده (بخش سوم) خانم‌ها این برق‌لب‌ها را نخرند پنج فایده شگفت انگیز روغن نارگیل برای سلامت مو زنان در برابر خشونت به کجا پناه می‌برند؟ درگذشت بانوی زائر ایرانی در مکه اظهارات کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در حوزه زنان و خانواده (بخش دوم) هوای مادری و دخترانه‌های دومین رویداد هم‌آفرینی دعوت در مشهد آخرین امضای شهید جمهور برای زنان خبر خوش برای روستاییان متولد دهه ۶۰
سرخط خبرها
آخرین سخنان شهید آیت الله رئیسی درباره بانوان + فیلم و عکس

آخرین سخنان شهید آیت الله رئیسی درباره بانوان + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۲۲۹۲۳۰
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
آیت الله رئیسی، رئیس‌جمهور شهید کشورمان، اخیراً دو دیدار در حوزه بانوان داشت که به بررسی اجمالی این دو دیدار و دیدگاه وی درباره بانوان می‌پردازیم.

به گزارش شهرآرانیوز، شهید آیت‌الله رئیسی روز جمعه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) در دیدار با مردم غرب مازندران در مصلای نوشهر، بر عدالت جنسیتی و نقش برجسته بانوان در حوزه‌های مختلف تأکید کرده و گفته بود: هرجا بانوان را در محاسباتمان ندیدیم، جامعه زیان کرد. 

وی ادامه داد: عدالت جنسیتی باید مورد توجه باشد. بانوان نقش بسیار مهمی در تولیدات مازندران دارند. از حضور در شالیزار‌ها و باغ‌ها تا حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، نقش بانوان برجسته است.

شهید آیت‌الله رئیسی در جمع دختران آرمانی 

دیدار دیگر رئیس‌جمهور فقید کشورمان در حوزه بانوان، در روز دختر امسال (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) با دختران بود. این مراسم که در ورزشگاه دوازده‌هزار‌نفری آزادی برگزار شده بود. آیت‌الله رئیسی، دختران را صاحبان اندیشه فردا دانست. 

او منزوی‌کردن زنان را به هیچ‌وجه قبول نداشت و در این باره گفته بود: ما نگاه مغرب‌زمین را در مورد زن و دختر نمی‌پذیریم؛ زیرا یک نگاه ابزاری است. آن نگاهی که می‌خواهد زن را از جامعه و نقش‌آفرینی جدا کند را هم نمی‌پسندیم؛ زیرا منزوی‌کردن زنان را قبول نداریم.

این شهید والامقام همچنین افزوده بود: نگاهی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند نگاه عمیق اسلام است که معتقد است دختران ما می‌توانند هم همسران و مادران ارزشمند باشند و هم می‌توانند در عرصه اجتماع نقش‌آفرینی کنند.

رئیس‌جمهور فقید کشورمان آمار دختران تحصیل‌کرده در کشور را جزو بالاترین‌ها در منطقه و جهان دانسته و ادامه داده بود که تعداد قابل‌توجهی از دختران ورزشکار داریم که با ایستادن بر سکو‌های قهرمانی جهان برای کشور افتخارآفرینی کردند و از سوی دیگر تعداد بی‌شماری زن و دختر داریم که در عرصه‌های معلمی، استادی دانشگاه، اختراعات، مدیریت و... مشغول فعالیت هستند. دختران امروز آینده‌سازان فردای کشور هستند.

استقبال از رئیسی در جشن دختران آرمانی

 
آخرین سخنان شهید آیت الله رئیسی درباره بانوان + فیلم و عکس
 
آخرین سخنان شهید آیت الله رئیسی درباره بانوان + فیلم و عکس
 
آخرین سخنان شهید آیت الله رئیسی درباره بانوان + فیلم و عکس
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.