«راز قنات» به قلم فاطمه بختیاری منتشر شد | روایتی داستانی از ارادت مردم ایران به امام رضا(ع) دو بانوی مشهدی در نخستین جشنواره علمی ادبی نفت برگزیده شدند + عکس رواق ویژه بانوان در حرم مطهر امام رضا (ع) احداث می شود پادکست | بفرمایید روضه | برکت زندگی از خرج برای امام‌حسین(ع) است پروانه وار دور تو می‌گردم | روایت بانوانی که با پوشش کامل به فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مشغول‌اند تربیت عفیفانه بازگشت به عزت انسانی زنانی که در آتش دویده‌اند | گزیده‌هایی از خاطرات بانوانی که سال‌ها برای حفظ حجاب در خانه حبس بوده‌اند برگزاری همایش بانوان زینبی درمشهد + فیلم کمتر از ۴۴ درصد زایمان‌ها در ایران طبیعی است اما و اگرهای حضور پررنگ زنان در میان تصمیم‌گیرندگان سیاسی حجاب؛ زمینه‌ساز تعالی و کمال انسان چرا حجاب؟ چرا اسلام؟ صدفی که زنان را در آغوش گرفت جنگ با تاکتیک‌های زنانه پادکست | بفرمایید روضه | مادر شهید، میراث دار روضه سیدالشهداست گذری بر تاریخچه پوشش شایسته بانوان ایران‌زمین پاسخ به پرسش‌های حقوقی بانوان | مجازات کسی که عکس‌های یک دختر را بدون اجازه منتشر کند، چیست؟ اهدای مدال تاریخی بانوان جهان به موزه حرم مطهر امام‌رضا(ع) ترفند‌های ساده و کاربردی برای افزایش عمر لوازم خانگی جاروشارژی بخرم یا جاروبرقی؟
سرخط خبرها
رواق ویژه بانوان در حرم مطهر امام رضا (ع) احداث می شود

رواق ویژه بانوان در حرم مطهر امام رضا (ع) احداث می شود

  • کد خبر: ۲۳۸۶۹۲
  • ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
رواق بانوان در ضلع جنوبی صحن پیامبر اکرم (ص) در حرم مطهر امام رضا (ع) باهدف ایجاد فضایی مناسب برای دختران نوجوان که همراه با خانواده به زیارت مشرف می‌شوند، احداث خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد، معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: باتوجه‌به رهنمودهای تولیت معظم آستان قدس رضوی مبنی بر توجه ویژه به بانوان و دختران، احداث این رواق در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: هدف از احداث این رواق، ایجاد فضایی مناسب برای دختران نوجوان است که همراه با خانواده به زیارت مشرف می‌شوند، در این رواق برنامه‌های متنوعی متناسب با سن و علایق این عزیزان تدارک دیده خواهد شد تا تجربه‌ای معنوی و ماندگار از زیارت برای آنها رقم بخورد، همچنین در این رواق، فضایی برای مطالعه، کتابخانه و فعالیت‌های فرهنگی نیز در نظر گرفته خواهد شد.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی در ادامه به اهمیت ترویج فرهنگ فاطمی و تکریم مقام دختران در سیره اهل‌بیت (ع) اشاره و خاطرنشان کرد: احداث این رواق گامی مهم در این راستا خواهد بود و فرصتی ارزشمند برای دختران نوجوان فراهم می‌کند تا با آموزه‌های دینی و سیره ائمه اطهار (ع) بیشتر آشنا شوند.

بدون شک احداث این رواق ویژه، تحولی مثبت در جهت ارتقای خدمات فرهنگی و معنوی ارائه شده به بانوان و دختران در حرم مطهر امام رضا (ع) خواهد بود و گامی مؤثر در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.