عزاداری متفاوتِ زنان زیلایی برای شهدای دشت نینوا اجتماع ۱۰۰ هزار نفری دختران انقلاب برای حجاب در ورزشگاه آزادی فریاد "لبیک یاحسین" زنان قبیله بنی‌اسد در حرم سیدالشهدا(ع) طنین‌انداز شد ویدئو | مادرانه، روایتی از دلتنگی مادران شهدای مفقود الاثر | شهید برات‌علی گرجی مجلس امام‌حسین(ع) انسان‌ساز است پادکست | بفرمایید رضه | برکتی که از برپایی روضه وارد زندگی می‌شود روضه‌های امام‌حسین(ع) برکت زندگی‌ام هستند جزئیات صدور گذرنامه زیارتی بانوان تشریح شد ویدئو | جایگاه ویژه زنان در حماسه کربلا پادکست | بفرمایید روضه | حسینیه‌ای که با پس‌انداز زندگی بنا شد ویدئو | مادرانه، روایتی از دلتنگی مادران شهدای مفقود الاثر | شهید موسی خانی زاد پادکست | بفرمایید روضه | فرصتِ صله رحمِ روضه طرز تهیه گواراترین شربت‌های نذری محرم برای ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر نقش زنان در شکل‌گیری و جاودانگی حماسه عاشورا چیست؟+ پاسخ پژوهشگران دینی زینب (س) یک مکتب است به بلندای تاریخ چایینه خوانی؛ یک رسم کاملا زنانه برای عزاداری امام حسین(ع) پادکست | بفرمایید روضه | عشق به پدر و مادر هم می‌تواند باعث تداوم یک روضه باشد اجرای مراسم «آب فرات» توسط بانوان کوهسرخ خراسان‌رضوی افتتاحیه دوره بین المللی حفظ قرآن کریم "حفاظ نور" ویژه خواهران در مشهد پادکست | بفرمایید روضه | حاجتی که با توسل به علی اصغر امام حسین(ع) برآورده شد
سرخط خبرها
اجتماع ۱۰۰ هزار نفری دختران انقلاب برای حجاب در ورزشگاه آزادی

اجتماع ۱۰۰ هزار نفری دختران انقلاب برای حجاب در ورزشگاه آزادی

  • کد خبر: ۲۴۰۰۴۴
  • ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
مسئول مجموعه مردمی دختران انقلاب از برگزاری اجتماع صدهزار نفری دختران انقلاب در ورزشگاه صدهزار نفری آزادی خبر داد و گفت: آمادگی کمک به رئیس جمهور منتخب در موضوع حجاب را داریم.

به گزارش شهرآرانیوز، بهاره جنگروی، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: مجموعه دختران انقلاب به شکل مردمی ۸ سال است که فعالیت می‌کند، مجموعه‌ای از دختران فارغ‌التحصیل حوزه و دانشگاه بعد از کار تحقیقاتی متوجه شدیم امر به معروف و نهی از منکر یک واجب فراموش شده است و با صحبت در هیات ها، مساجد و دانشگاه‌ها دریافتیم مردم از امر به معروف و نهی از منکر استقبال می‌کنند لذا وارد این میدان شدیم و خوشبختانه استقبال مردم در همراهی بالا بود.

جنگروی با اشاره به دخترانی که در میدان انقلاب روسری از سر برمی داشتند و بعد تابعیت خارجی می‌گرفتند، افزود: روحیه زن ایرانی با عفاف و عفت گره خورده است، متاسفانه این افراد عِرق ملی‌شان لگدمال شده تا جایی که در مجلس سنای آمریکا اعلام کردند ما از تحریم علیه ایران حمایت می‌کنیم.

اعطای روسری‌های متبرک به حرم حسینی به دختران کم‌حجاب

وی برگزاری تعزیه را از جمله برنامه‌های این مجموعه برشمرد و گفت: دختران انقلاب در فاطمیه تعزیه برپا و روسری‌های متبرک به حرم امام حسین (ع) را به دختران کم حجاب یا بی حجاب هدیه کردیم.

جنگروی از اجتماع مردمی دختران انقلاب در ورزشگاه آزادی در روز پنجشنبه، ۴ مردادماه خبر داد و گفت: این اجتماع از ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

مسئول مجموعه مردمی دختران انقلاب ادامه داد: مجموعه دختران انقلاب امروز در میان مردم جای خود را یافته است و دخترانی که در این مجموعه از طریق پاتوق‌ها و …. جذب شدند پیام انقلاب را به تمام دنیا مخابره می‌کنند.

وی با بیان اینکه زن در غرب به عنوان ویترین و کالا دیده می‌شود، ابراز کرد: امروز مجامع جهانی باید پاسخگوی ما باشد و به تایید رهبر انقلاب ما از آنها مطالبه داریم که چرا زنان با حجاب عبا و روسری در فرانسه توسط پلیس ضرب و شتم می‌شوند. کشف حجاب هجمه دشمن است تا زن را از خانواده ایرانی بگیرد و دیگر فرزندانی مثل حاج قاسم در دامان مادران تربیت نشوند.

شیمیایی فکری علیه دختران!

جنگروی تصریح کرد: دختران ما متدین و دل‌هایشان آماده است، اما دشمن می‌خواهد از طریق فشار روانی و شیمیایی افکار آنها را از ما بگیرد. تجمع دختران انقلاب به همراه خانواده‌ها در ورزشگاه صدهزار نفری آزادی این آمادگی قلبی دختران ما را نشان می‌دهد.

وی در ادامه گفت: برآورد ما این است که سالن مملو از جمعیت خواهد بود در این اجتماع خانواده شهید جمهور هم حضور دارند و اجرای سرود حجاب توسط ابوذر روحی و برنامه‌های فرهنگی هم پیش بینی شده است.

جنگروی با اشاره به تخلف یک هیأت عزاداری و زنجیرزنی زنان، افزود: دشمنانی که نتوانستند فرهنگ عاشورا را تحریف کنند از طریق رسانه‌ها وارد شده اند، فراجا باید با هنجارشکنان فرهنگی بر خورد قانونی کند.

تمام قد ایستاده در کنار دولت جدید

وی تأکید کرد: به دولت جدید می‌گوییم که ما کنار شما هستیم، بعضا کسانی در کنار شما هستند که پرونده قضایی دارند، کسانی را اطراف خود نگذارید که درد شهدا را نفهمند. حاضریم تمام قد به دولت برای گسترش حجاب کمک کنیم.

جنگروی اظهارکرد: مجموعه مردمی دختران انقلاب از همه اقشار دعوت می‌کند که مبلغ حجاب باشند؛ هدف این اجتماع سازماندهی دختران انقلاب در محلات است تا بتوانند با زبان نرم امر به معروف و نهی از منکر را اجرا کنند، از مسئولان فرهنگی گله‌مند هستیم که چندین دستگاه فرهنگی مسؤل حجاب و عفاف هستند و ما را تنها گذاشتند شما متولی هستید و بودجه در دست دارید.

محصولات حجاب با قیمت واقعی عرضه شود

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه دختران انقلاب، مردمی و مستقل است و روز به روز قوی‌تر شده و فعالیت خود را بیشتر می‌کند و بعد از این اجتماع برنامه ورود به مدارس را داریم، تا به گره‌های ذهنی آنها پاسخ دهیم و با حضور مربیان هر دانش آموز به یک کنشگر تبدیل شود، باید صدای مطالبه ما از حجاب و پوشاک به مسؤلان برسد و عرضه محصولات حجاب با قیمت واقعی صورت بگیرد.

گفتنی است، در این نشست خواهر شهیدان کارور و خواهر شهید محمد کامران، و همچنین خواهر شهید سیدمهدی جلادتی و دختر شهید سیدرضی از شهدای انفجار کنسولگری ایران، در سوریه نیز به بیان نکاتی در خصوص ضرورت حجاب و ادامه راه شهدا پرداختند و از مردم و خانواده‌ها برای حضور در اجتماع دختران انقلاب دعوت کردند.

منبع: شبستان

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.