نشست فعالان و کنشگران جمعیت در مشهد برگزار شد سومین دوره «مدرسه عالی مادران» در مشهد آغازبه‌کار کرد درباره بی‌توجهی به مسائل بهداشتی در آرایشگاه‌ها | آرایشگاه­ یا زایشگاه­ بیماری! تردید بین فرزند و شغل، یکی از چالش‌های مادران شاغل اولین همایش چهارفرزندی‌ها در مشهد برگزار شد نقره ملی‌پوش مشهدی در رقابت‌های قهرمانی وزنه برداری جوانان جهان از دست رفت خطر استفاده از دستمال توالت! پادکست | الگوی زندگی با مادر ،کوک آن با دختر محدودیتی برای حضور زنان در مجلس شورای اسلامی وجود ندارد سلیمی: عزت نفس دختران با آموزش مهارت تقویت می‌شود | برای بانوان باید برنامه‌های سخت افزاری و نرم افزاری در مدیریت شهری ایجاد شود «نهاد خانواده» مورد توجه بانوان واقف در خراسان رضوی است سهم بانوان هنرمند خراسان رضوی از هنر‌های تجسمی استان چقدر است؟ خرید جهیزیه بر عهده مرد است یا زن؟ برگزاری کارگاه آموزشی زوجین «بهشت پنهان» در مشهد برگزاری دوره آموزشی زوجین در طرح «زندگی به سبک رضوی» در مشهد پدر؛ قهرمان جذاب زندگی دختر دبیرستان دخترانه نرجس خاتون در مشهد افتتاح شد تله تجمل | وقتی لوازم‌التحریر به عاملی برای رقابت تبدیل می‌شود میزان مشارکت والدین در نوشتن تکالیف بچه‌ها چقدر است؟ انتصاب دو مشاور زن برای معاونت علمی ریاست جمهوری
سرخط خبرها
احتمال انتصاب ۱ تا ۳ زن به عنوان استاندار در دولت چهاردهم

احتمال انتصاب ۱ تا ۳ زن به عنوان استاندار در دولت چهاردهم

  • کد خبر: ۲۵۱۷۰۴
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
یکی از روزنامه‌های سراسری از انتصاب چند استاندار زن و همچنین عرب برای استان خوزستان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، خبر انتصاب آرش زره‌تن، نخستین‌بار توسط فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت رسانه‌ای شد و بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد. انتصاب استاندار اهل تسنن، اما تابوی نانوشته‌ای بود که برای دهه‌های متمادی در فضای سیاسی ایران نهادینه شده بود.

پیگیری‌ها، اما نشان می‌دهد، سورپرایز‌های دولت در خصوص استانداری‌ها همچنان ادامه خواهد داشت، انتصاب چند استاندار بانو (بین ۱ تا ۳ استاندار) در کنار برگزیدن استانداری عرب برای استان خوزستان و صدور حکم استانداری برای یکی از مدیران بلوچ و ... محتمل خواهد بود. این روش، اما با مورد توجه قرار دادن حساسیت‌های منطقه‌ای اجرایی می‌شود.

منبع: اعتماد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.