نشست فعالان و کنشگران جمعیت در مشهد برگزار شد سومین دوره «مدرسه عالی مادران» در مشهد آغازبه‌کار کرد درباره بی‌توجهی به مسائل بهداشتی در آرایشگاه‌ها | آرایشگاه­ یا زایشگاه­ بیماری! تردید بین فرزند و شغل، یکی از چالش‌های مادران شاغل اولین همایش چهارفرزندی‌ها در مشهد برگزار شد نقره ملی‌پوش مشهدی در رقابت‌های قهرمانی وزنه برداری جوانان جهان از دست رفت خطر استفاده از دستمال توالت! پادکست | الگوی زندگی با مادر ،کوک آن با دختر محدودیتی برای حضور زنان در مجلس شورای اسلامی وجود ندارد سلیمی: عزت نفس دختران با آموزش مهارت تقویت می‌شود | برای بانوان باید برنامه‌های سخت افزاری و نرم افزاری در مدیریت شهری ایجاد شود «نهاد خانواده» مورد توجه بانوان واقف در خراسان رضوی است سهم بانوان هنرمند خراسان رضوی از هنر‌های تجسمی استان چقدر است؟ خرید جهیزیه بر عهده مرد است یا زن؟ برگزاری کارگاه آموزشی زوجین «بهشت پنهان» در مشهد برگزاری دوره آموزشی زوجین در طرح «زندگی به سبک رضوی» در مشهد پدر؛ قهرمان جذاب زندگی دختر دبیرستان دخترانه نرجس خاتون در مشهد افتتاح شد تله تجمل | وقتی لوازم‌التحریر به عاملی برای رقابت تبدیل می‌شود میزان مشارکت والدین در نوشتن تکالیف بچه‌ها چقدر است؟ انتصاب دو مشاور زن برای معاونت علمی ریاست جمهوری
سرخط خبرها
پایه اصلی در جامعه توجه به مفهوم خانواده است

پایه اصلی در جامعه توجه به مفهوم خانواده است

  • کد خبر: ۲۵۱۷۷۵
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
نایب‌رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: جدا از الفاظ زن‌ و مرد، مفهوم خانواده باید به عنوان مسئله اصلی مدنظر قرار گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ایمان فرهمندی امروز (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) در هشتادوششمین جلسه کمیسیون ویژه بانوان و خانواده که با موضوع «تبادل تجربیات معاونت زنان ریاست‌جمهوری در دولت سیزدهم و کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای شهر مشهد مقدس» در اتاق جلسات شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت پیامبر رحمت(ص) و امام صادق(ع) تأکید کرد: در کمیسیون ویژه امور بانوان و خانواده، به نظر می‌رسد صرف‌نظر از الفاظ زن‌ و مرد، مسئله اصلی خانواده است و بعد الفاظ زن‌ و مرد به وجود می‌آیند که لازم است به این پایه اصلی توجه کنیم.

فرهمندی با اشاره به راه‌اندازی باشگاه «مانا» بیان کرد: در کنار خانواده باید به فرزندان و نسل آینده نیز توجه کنیم تا رشد و آگاهی لازم را دریافت کنند.  

وی با تأکید بر این مطلب که امور فرهنگی زمان‌بر و پرچالش است، گفت: صبر بر اجرای برنامه‌ها در طول زمان مهم است که خسته نشویم. ممکن است از اجرای برنامه‌ها در مقابل نقد‌ها و زمان‌بربودن آن‌ها خسته شویم که لازم است استقامت داشته و کوتاه بیاییم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.