نشست فعالان و کنشگران جمعیت در مشهد برگزار شد سومین دوره «مدرسه عالی مادران» در مشهد آغازبه‌کار کرد درباره بی‌توجهی به مسائل بهداشتی در آرایشگاه‌ها | آرایشگاه­ یا زایشگاه­ بیماری! تردید بین فرزند و شغل، یکی از چالش‌های مادران شاغل اولین همایش چهارفرزندی‌ها در مشهد برگزار شد نقره ملی‌پوش مشهدی در رقابت‌های قهرمانی وزنه برداری جوانان جهان از دست رفت خطر استفاده از دستمال توالت! پادکست | الگوی زندگی با مادر ،کوک آن با دختر محدودیتی برای حضور زنان در مجلس شورای اسلامی وجود ندارد سلیمی: عزت نفس دختران با آموزش مهارت تقویت می‌شود | برای بانوان باید برنامه‌های سخت افزاری و نرم افزاری در مدیریت شهری ایجاد شود «نهاد خانواده» مورد توجه بانوان واقف در خراسان رضوی است سهم بانوان هنرمند خراسان رضوی از هنر‌های تجسمی استان چقدر است؟ خرید جهیزیه بر عهده مرد است یا زن؟ برگزاری کارگاه آموزشی زوجین «بهشت پنهان» در مشهد برگزاری دوره آموزشی زوجین در طرح «زندگی به سبک رضوی» در مشهد پدر؛ قهرمان جذاب زندگی دختر دبیرستان دخترانه نرجس خاتون در مشهد افتتاح شد تله تجمل | وقتی لوازم‌التحریر به عاملی برای رقابت تبدیل می‌شود میزان مشارکت والدین در نوشتن تکالیف بچه‌ها چقدر است؟ انتصاب دو مشاور زن برای معاونت علمی ریاست جمهوری
سرخط خبرها
برگزاری کارگاه آموزشی زوجین «بهشت پنهان» در مشهد

برگزاری کارگاه آموزشی زوجین «بهشت پنهان» در مشهد

  • کد خبر: ۲۹۰۳۷۲
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی از برپایی دوره آموزشی زوجین طرح «زندگی به سبک رضوی» خبر داد.

فاطمه دژبرد در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص کارگاه آموزشی زوجین، اظهار کرد: طرح آموزشی زندگی به سبک رضوی یکی از برنامه‌های فرهنگی آستان قدس رضوی برای زوج‌های جوان می‌باشد.

وی افزود:این طرح با هدف افزایش صیانت و اعتلای کارکرد خانواده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی و مجموعه نهاد‌ها و تشکل‌های مردمی، ویژه‌ی زوجین جوان زائر و مجاور که آغاز زندگی خود را با حضور در کنار مضجع حضرت علی بن موسی‌الرضا علیهماالسلام شروع می‌کنند توسط مرکز امور بانوان و خانواده به مرحله اجرا گذاشته است.

مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: کارگاه آموزشی «بهشت پنهان» با حضور ۶۰ زوج در طرح زندگی به سبک رضوی با موضوع مهارت‌های سلامت جنسی در روابط زناشویی برگزار شده است.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی، تکنیک‌های رابطه بانشاط زناشویی و مدیریت ذهن به زوجین آموزش داده می‌شود.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.